[E36] Sebek - Fejk 1.8 r6 "chrupek"
[E36] Sebek - Fejk 1.8 r6 "chrupek"
Siema.
a wiec po raz kolejny od wczoraj czyli 28.07.2012 nie przypadkowo wybór padł na BMW ( w zasadzie innych aut nie brałem pod uwagę). Po wszystkich przemyśleniach i rozmowach, doszliśmy do wniosku że w sedana trza by było by włożyć baaaardzo dużo kasy( zrobienie progów podłogi i ogólnie całej blacharki+ malowanie itd) wiec postanowiliśmy kupić turasa ( e36 - e39), jako że od ponad roku powiększyła mi się rodzinka. mam jeszcze całego sedana więc na silniku i reszcie gratów mi nie zależało, najważniejsza miała być ZDROWA BUDA! i po dłuższych poszukiwaniach trafiło mi się BMW E36 TOURING! auto jak na moje potrzeby idealne:)
z wyposażenia??
- el.lusterka
- el. szyby przód.
- klimatronik
- 2x jasiek
- abs
- halogeny
- hmmm....reszta wyjdzie po VIN'ie
rok 1997
auto aktualnie jest zglebowane do tego felga 17" M-SYSTEM (nie mam pojęcia ile szerokości mają te felgi ale są na nich oponki 4X 215/40/17)
kilka fotek ( ludzi o słabych nerwach proszę nie oglądać )
z zewnątrz jak i wewnątrz pełno pseudo CHROMOWANYCH i pseudo DREWNIANYCH dodatków! ale to już udało mi się opanować! zostało jeszcze do poczyszczenia wszystko z kleju na którym to było poprzyklejane.
w dniu zakupu
środek w dniu zakupu-
tak to wyglądało kiedy to wczoraj kupiłem, ale jak już wspomniałem wszystko już praktycznie zostało usunięte ( pseudo chromy i drewno)
i powiedzmy że środek wygląda tak -
i kilka fotek z siostrzyczka 325i
oba auta brudne i foty robione telefonem więc sorry za jakość
no i nie obyło by się bez problemów przy wjeździe do garażu zderzak idzie po podłodze....ale i z ty, sobie poradzę (usypie się górkę i będzie gites na zdj. wygląda że jest minimalny luz ale zderzak idzie po podłodze )
na razie to tyle z fotek, jak oba auta będą porządnie umyte i wypolerowane to zrobię jakieś porządne zdj.
co do planów ??
- włożenie OBC (najprawdopodobniej 18)
- wymiana stacyjki bo teraz odpalam na guzik stacyjka kręci się w kółko
- pozbycie się reszty chromów i kleju po nich
- zmiana tych DZIWACZNYCH lamp na ori bosh+czarne kierunki (wpadną lampy i kierunki z 325i)
- kompletna wymiana hamulców TARCZE +KLOCKI + ZACISKI ( też od 325i)
- felgom też by przydało by się malowanie ( wątpię że pomaluje to na ten sezon bo mój budżet został już przekroczony)
- no i może na zimę będziemy SWAPOWAĆ! (silnik kompletny ze wszystkim też mam do czarny sedan 325i pójdzie na części)
ale czas pokaże co będzie się działo.
- no i doprowadzenie auta wizualnie do ładu i porządku
potem wrzucę rozkodowany VIN
a wiec po raz kolejny od wczoraj czyli 28.07.2012 nie przypadkowo wybór padł na BMW ( w zasadzie innych aut nie brałem pod uwagę). Po wszystkich przemyśleniach i rozmowach, doszliśmy do wniosku że w sedana trza by było by włożyć baaaardzo dużo kasy( zrobienie progów podłogi i ogólnie całej blacharki+ malowanie itd) wiec postanowiliśmy kupić turasa ( e36 - e39), jako że od ponad roku powiększyła mi się rodzinka. mam jeszcze całego sedana więc na silniku i reszcie gratów mi nie zależało, najważniejsza miała być ZDROWA BUDA! i po dłuższych poszukiwaniach trafiło mi się BMW E36 TOURING! auto jak na moje potrzeby idealne:)
z wyposażenia??
- el.lusterka
- el. szyby przód.
- klimatronik
- 2x jasiek
- abs
- halogeny
- hmmm....reszta wyjdzie po VIN'ie
rok 1997
auto aktualnie jest zglebowane do tego felga 17" M-SYSTEM (nie mam pojęcia ile szerokości mają te felgi ale są na nich oponki 4X 215/40/17)
kilka fotek ( ludzi o słabych nerwach proszę nie oglądać )
z zewnątrz jak i wewnątrz pełno pseudo CHROMOWANYCH i pseudo DREWNIANYCH dodatków! ale to już udało mi się opanować! zostało jeszcze do poczyszczenia wszystko z kleju na którym to było poprzyklejane.
w dniu zakupu
środek w dniu zakupu-
tak to wyglądało kiedy to wczoraj kupiłem, ale jak już wspomniałem wszystko już praktycznie zostało usunięte ( pseudo chromy i drewno)
i powiedzmy że środek wygląda tak -
i kilka fotek z siostrzyczka 325i
oba auta brudne i foty robione telefonem więc sorry za jakość
no i nie obyło by się bez problemów przy wjeździe do garażu zderzak idzie po podłodze....ale i z ty, sobie poradzę (usypie się górkę i będzie gites na zdj. wygląda że jest minimalny luz ale zderzak idzie po podłodze )
na razie to tyle z fotek, jak oba auta będą porządnie umyte i wypolerowane to zrobię jakieś porządne zdj.
co do planów ??
- włożenie OBC (najprawdopodobniej 18)
- wymiana stacyjki bo teraz odpalam na guzik stacyjka kręci się w kółko
- pozbycie się reszty chromów i kleju po nich
- zmiana tych DZIWACZNYCH lamp na ori bosh+czarne kierunki (wpadną lampy i kierunki z 325i)
- kompletna wymiana hamulców TARCZE +KLOCKI + ZACISKI ( też od 325i)
- felgom też by przydało by się malowanie ( wątpię że pomaluje to na ten sezon bo mój budżet został już przekroczony)
- no i może na zimę będziemy SWAPOWAĆ! (silnik kompletny ze wszystkim też mam do czarny sedan 325i pójdzie na części)
ale czas pokaże co będzie się działo.
- no i doprowadzenie auta wizualnie do ładu i porządku
potem wrzucę rozkodowany VIN
Ostatnio zmieniony 2016-06-01, 19:37 przez Sebek, łącznie zmieniany 2 razy.
No w końcu ktoś zgarnął tego turka bo z kilka miesięcy na necie był pewnie ci się odwdzięczy za to że go wyciągnąłeś z rąk tych BŁYSKOLISTWO i przywrócisz mu dawna świetność życzę powodzenia i bezawaryjności
Ps. Ten komin wywal bo komuś nerkę przypali jak za blisko stanie
Ps. Ten komin wywal bo komuś nerkę przypali jak za blisko stanie
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2012-04-08, 11:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Kaper napisał/a:
Widzę, że wiesz co z tego auta musi zniknąć a co ma wrócić - to bardzo dobrze
Kaper to już moje 3 BMW miałem poprzednio 2 sedany teraz wybór padł na turasa bo to "rodzinny" samochód
Kaper napisał/a:
A jaki teraz tam masz silnik ?
NIESTETY tylko 1.8 - tak jak mówiłem mam całego sedana na części...jest tam M52B25 - ale docelowo chciałbym mieć M52B28...więc co do swapa to tak jak mówie do zimy daleko, zobaczymy co wkońcu postanowie, i jaki wpadnie silnik( wszystko zależy od kasy, jak będzie za mało wpadnie M52B 25)
- w zasadzie nie wspomniałem, ale.... jeśli dojdzie do swapa to napewno wpadnie też wydech z M50 B25 bo taki mam teraz w sedanie!Kaper napisał/a:
ps. jeszcze w planach zapomniałeś napisać o wymianie końcówki wydechu
wiec powiedzmy ze ten KOMIN narazie zostanie (wiem że dostane za to bicze, ale narazie skupiam sie na wyglądzie zewnętrznym)
na dziś zostało poczyszczenie wszystkich klamek z starego kleju zderzaków i pierdółek w środku...potem pierwsze w kolejności ida Hamulce z 325...bo mój tył kwalifikuje się już pod wymianke powoli
GERMAN napisał/a:
pewnie ci się odwdzięczy za to że go wyciągnąłeś z rąk tych BŁYSKOLISTWO
GERMAN to co widać na zewnątrz i wewnątrz to jeszcze pikuś...ale było tam pełno przycisków koło zapalniczki do....UWAGA!!.....NEONÓW KTÓRE BYŁY ZAMONTOWANE POD AUTEM!! na szczęście już tego niema i guziki i inne zbędne niestandardowe elementy znikneły
i takie tam zdjęcie
zmiana lamp przednich....
no to lecimy dalej, cdn... usuwania pseudo chromowanych dodatków...
dziś po robocie pod nóż poleciały lampy z przodu, tak jak mówiłem miały wpaść ORI BOSH i jak powiedziałem tak się stało, do zestawu są dymione kierunki i myślę że nie jest źle, a na pewno lepiej niż było
było..
jest...
przy okazji udało mi się już co nieco popsuć ( muszę usypać nowe wjazdy do garaży) bo udało mi się już "ściągnąć" zderzak jedną stroną i pękną mi przy tym śłizg:/:/ ale to też żaden problem bo jak wiadomo zderzak da się ściągnąć a ślizg wymienić ( na szczęście taki mam)
więc jeśli chodzi o pseudo drewno i pseudo chrom zostały mi jeszcze do wymiany tylko ramki z przycisków el. szyb...na szczęście będą już jutro więc to już tylko formalność
ps. czy te M-SYSTEMY jak są teraz pomalowane, da w nich spolerować rant??żeby był ładny i błyszczący?? jeśli się da możecie +/- powiedzieć jak to najlepiej zrobić?
dziś po robocie pod nóż poleciały lampy z przodu, tak jak mówiłem miały wpaść ORI BOSH i jak powiedziałem tak się stało, do zestawu są dymione kierunki i myślę że nie jest źle, a na pewno lepiej niż było
było..
jest...
przy okazji udało mi się już co nieco popsuć ( muszę usypać nowe wjazdy do garaży) bo udało mi się już "ściągnąć" zderzak jedną stroną i pękną mi przy tym śłizg:/:/ ale to też żaden problem bo jak wiadomo zderzak da się ściągnąć a ślizg wymienić ( na szczęście taki mam)
więc jeśli chodzi o pseudo drewno i pseudo chrom zostały mi jeszcze do wymiany tylko ramki z przycisków el. szyb...na szczęście będą już jutro więc to już tylko formalność
ps. czy te M-SYSTEMY jak są teraz pomalowane, da w nich spolerować rant??żeby był ładny i błyszczący?? jeśli się da możecie +/- powiedzieć jak to najlepiej zrobić?
Odrazu lepiej jej patrzy z oczu (jak ludzie mogą takie gówno pakować do auta !!! ) duży PLUS
Jasne że się da. W tym temacie Krzyś ci odpowie na wszystkie pytania dokładnie (możesz se u niego w temacie zobaczyć jak swoje OZ polerował na błysk - str 17 )Sebek pisze:ps. czy te M-SYSTEMY jak są teraz pomalowane, da w nich spolerować rant??żeby był ładny i błyszczący?? jeśli się da możecie +/- powiedzieć jak to najlepiej zrobić?
wiem znam jego historie i widziałem jak te felgi się zmieniały, tylko...Krzyś już powiedzmy miał tam wypolerowany rant i go po prostu jeszcze bardziej spolerował i pięknie mu to wyszło. A u mnie jest to pomalowane w całości...więc przypuszczam że jeśli nawet to musiał bym to szlifować i szlifować i szlifować itd, a tak se pomyślałem że mogło by to jeszcze ciekawiej wyglądać na tej feldzeJasne że się da. W tym temacie Krzyś ci odpowie na wszystkie pytania dokładnie (możesz se u niego w temacie zobaczyć jak swoje OZ polerował na błysk - str 17 )
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
MERO udało mi się go wyrwać w dobrej kasie, cena jaką koleś chciał na otomoto nie wchodziła z mojej strony w grę więc sporo utargałem tak jak juz wspomiałęm szkoda że jednak jest tam TYLKO 1.8...ale docelowo chce dążyć do 2.8...zobaczymy co wyjdzie bo budżet na ten rok został już przekroczony ty taj lepiej jakieś fotki twojego turasa bo widziałem Cię pare razy na drodze i auto rzuca na kolana ( co masz na tyle za felgę? bo widziałem Cię ostatnio i był tam spory rant) chyba że mi się tylko wydawało
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
jakieś inne te felgi mi się wydawały i duuuużo szerszy rant, może to tylko złudzenie, bo widziałem Jego tylko przejazdem mam podobne ACS u siebie w sedanieKaper pisze: Sebek napisał/a:
co masz na tyle za felgę? bo widziałem Cię ostatnio i był tam spory rant) chyba że mi się tylko wydawało
MA ACS takie jak w podpisie
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING