Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW e36 coupe dla Michała . 325 vanos . powered by k64
Autor Wiadomość
k64 
Zaawansowany forumowicz
k64

Moje BMW: :) Pssssssss
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sty 2007
Skąd: Racibórz/zawada ks.
Wysłany: 13 Grudzień 2014, 19:46   BMW e36 coupe dla Michała . 325 vanos . powered by k64

Hej, nudno na forum to przedstawie co dlubalem z ojcem pare miesiecy temu (procz tego ze dlubalem inne dlubania) :P


BMW E36 coupe 2,5L VANOS


Jest to samochod Michala ktory kupil sobie e36 turbo. Siedzial tam holset hx35 ktory za bardzo neichcial wstawac, (od 4tys) . Samochod w ladnym stanie tecznicznym, ale lalo sie olejem, nie jechalo to wogole ,
troche kosztowal a ze instalacja byla zrobiona przez poprzedniego wlasciciela tak jak byla to nalezalo to poprawic. Od nowa dolot 3 calowy (stary 2" z groszami podobnie jak wydech to masakra jakas).
Przed modyfikacja bylo 300+ , po zmianach wyszlo ponad 400 hp. Doladowanie od nastroju - 1 bar + . Wystrojone przez lukasza finalnie (mi cos nie wychodzilo hehe) , vanos zregenerowany
przez karola z imielina (dziekuje) .

dziekuje za pomoc Ojcu jak zwykle.


Generalnie jest jeszce pare [na forum nie przeklinamy] do poprawy (pozostalosci po starym setupie) ale to sie zrobi na wiosne, np. przewod smarowania zakuc (na fotkach az gryzie w oczy) .
Samochod ma byc docelowo rowniez zakuty i pozadniej dmuchany ale to z czasem.
Maska wycieta i sklepany kielich to nie nasza robota ! a ze sie miescilo to tak zostalo :)

ok, nie nawijam . pozdrawiam k64

motorownia:

-blok m50b25 (żeliwny) VANOS po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka, zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK stopien zimniejsze (stare tracily iskre)
- pokrywa proszkowo pomalowana, nowe uszczelki tu i tam zeby nie kapalo
- vanos po regeneracji - dzieki karol.

Turbina:

Replika GT35 z k64.pl ar 63 - potencjał do 500 + ktora juz zdala egzamin w niejednym furaczu.

lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63

wymiary wirników:
przód (ssanie 68/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm

dolot: na 63mm

moc: do 450HP. +
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !
flansza T3 , wydechowa 5 bolt



Układ dolotowy:

- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off hks 4 replika .
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
- samco itd od mrowczana,
- dolot nierdzewka


Układ wydechowy : (w calosci powered by k64.pl - tata) :lol:
- kolektor wydechowy TOPmaunt zeliwny przerobiony przez poprzedniego wlasciciela (dospawna flansza).
- zawór Wastegate zew. pozostalosc po starym setupie - i to musi zostac zmienione (jakas mala pipka zawieszajaca sie i nie dajaca tego co chcemy)
- przelot : 3cala" bez niczego .
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
-lacznik elastyczny .


Układ wtryskowy:
- wtryski 430 bosh zielone. (ledwo co uciagly)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator.
- replika pompy bosh 044 .


Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem, strojenie by lamik .
- czujniki EGT , BOOST, c. oleju, tmp. oleju. sonda afr podlączona do korekcji w det.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant by Lamik

Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
- aaa chlodnica oleju (ja bym sie tego pozbyl) - pozostalosc po wlascicielu.

ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT, jakies tam felgi , nisko szeroko, generalnie wizja wlasciciela co nas malo interesuje.
Wykres bedzie jak lukaszowi sie przypomni, auto generalnie lata jak wszystkie ktore macalem, klient zadowolony a o wykres musicie uwierzyc :)
urywa dupe na 3biegu , duzo pali hehe i jest dobrze. FIlmiki jakies jak podesle Michal.


POZDRO k64.pl

foteczki i media












































_________________
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia ;) / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B :)
www.k64.pl BMW Performance
 
 
 
k64 
Zaawansowany forumowicz
k64

Moje BMW: :) Pssssssss
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sty 2007
Skąd: Racibórz/zawada ks.
Wysłany: 13 Grudzień 2014, 19:46   





































jakies tam video

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wvY1x3fv-w4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wvY1x3fv-w4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
[url="http://www.youtube.com/watch?v=wvY1x3fv-w4&feature=share&list=UUGcsyCwiPRkkQ-5Yde1iJ0A&index=6"]http://www.youtube.com/watch?v=wvY1x3fv-w4...J0A&index=6[/url]



www.k64.pl
_________________
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia ;) / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B :)
www.k64.pl BMW Performance
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Krzys from www.bts-bmw.pl - BMW TEAM SLASK
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 14