Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E46] 330d M57 2001 rok
Autor Wiadomość
darek2341 
Małopiszący

Moje BMW: E46 330d M57 2001rok
Imię: Alex
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2019
Skąd: Proszowice
Wysłany: 9 Październik 2019, 21:18   [E46] 330d M57 2001 rok

Witam wszystkich,mam problem z moim BMW,mianowicie zaczęło się od wymiany pompy progowej bo stara umarła, wymieniłem na nową i spokój,za jakiś czas autko zgasło, wywalił błąd niskiego ciśnienia, wymieniłem zawór ciśnienia na pompie cr,i był spokój, minęło jakiś czas i jadę spokojnie a tu kontrolka DDE i auto zgasło,po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy,ale problem z czasem narastał,teraz jest tak że jak jadę spokojnie to samochód zachowuję się dobrze,jak tylko mocniej dodam gazu,to samochód wchodzi w tryb awaryjny,czasami potrafi nawet zgasnąć,po ponownym rozruchu problem znika aż do dodania gazu,i tak w koło,po podłączeniu kompa takie błędy 4496 rail pressure plausibility a tutaj test z przelewów, https://youtu.be/ha8NLqVxZWY
 
 
Ksawer 
Moderator


Moje BMW: E39 touring ON.
Imię: Mariusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 31 Paź 2011
Skąd: Dąbrowa Górnicza/Gdańsk
Wysłany: 10 Październik 2019, 04:32   

Witaj miałem podobny problem z którym walczyłem dość długo. U mnie okazał się winny zawór wysokiego ciśnienia na pompie cr. Jednak za ten błąd odpowiada jeszcze czujnik ciśnienia na listwie cr. I właśnie na niego to wskazuje.
_________________
 
 
zinger
Zaawansowany forumowicz

Moje BMW: e46 330d touring
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 01 Cze 2014
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10 Październik 2019, 10:19   

darek2341, ja miałem podobny objaw, przy normalnej jeździe nic się nie działo, a przy wciśnięciu do oporu 4 i 5 bieg wywalało kontrolkę DDE. Winne okazały się lejące wtryski, także regeneracja Cię czeka (ok. 350,00zł/szt.). Po regeneracji jak ręką odjął :grin:

PS. Chyba nawet mam to opisane w temacie z moim E46 :bmw:
_________________
http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=21591
 
 
darek2341 
Małopiszący

Moje BMW: E46 330d M57 2001rok
Imię: Alex
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2019
Skąd: Proszowice
Wysłany: 10 Październik 2019, 11:52   

Czujnik na listwie cr zmieniony kupiłem używkę i nic dalej ten sam objaw,pompa progowa nowa zawór ciśnienia na pompie cr nowy,chyba zostają wtryski, myślę że jak by pompa padła to by wogule nie zapalił.
  
 
 
zinger
Zaawansowany forumowicz

Moje BMW: e46 330d touring
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 01 Cze 2014
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13 Październik 2019, 14:08   

Nie kombinuj bo szkoda Twojej kasy, wtryski na 100%. Trochę szarpnie, bo najlepiej jak już z tym grzebać, to ogarnąc wszystkie (ja płaciłem 350zł/szt.). Ja mam ciągle problem z uszczelniaczami, co chwilę któryś cieknie i wymieniam na okrągło...no ale cóż :P
_________________
http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=21591
 
 
darek2341 
Małopiszący

Moje BMW: E46 330d M57 2001rok
Imię: Alex
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2019
Skąd: Proszowice
Wysłany: 13 Październik 2019, 15:52   

Za 350 zł zrobi pełną regeneracje?,kolego gdzie robiłeś jeśli można wiedzieć
 
 
zinger
Zaawansowany forumowicz

Moje BMW: e46 330d touring
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 01 Cze 2014
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16 Październik 2019, 14:35   

kurde, to było tak dawno w dodatku to poprzedni mechanik wysyłał do regeneracji, z którym już nie mam i nie chcę mieć kontaktu, bo była spina na odchodne (ale to akurat nie był temat wtrysków, inna naprawa) :razz: Regeneracje robiłem chyba 3 lata temu o ile mnie pamięć nie myli i płaciłem na 100% 350zł/szt.
_________________
http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=21591
 
 
darek2341 
Małopiszący

Moje BMW: E46 330d M57 2001rok
Imię: Alex
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2019
Skąd: Proszowice
Wysłany: 18 Październik 2019, 20:07   

Witam przyczyną chyba znaleziona,po zbadaniu ciśnienia manometrem ciśnienia wstępnego i wysokiego wyszło że pompa cr niedomaga,czasami dobije a czasami trzeba miano w nią stuknąć dopiero dobija,jakim momentem jest dokręcona nakrętka na pompie cr?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Krzys from www.bts-bmw.pl - BMW TEAM SLASK
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14