witam,
mam pytanie czym mogą być spowodowane skoki obrotów tuż po odpaleniu tak jakby sie dławiła benzyną i skacze na obrotach strasznie dopóki nie docisne pedału do jakiś 3,5-4 tys. obrotów. wskazówką może byś np. wąż z chłodnicy do silnika po lewej stronie jest chłodniejszy niż ten przy zbiorniczku wyrównawczym...? mam wrażenie jakby płyn nie przepływał od chłodnicy przez termostat i dalej...
[E36] 316 coupe "skacze na obrotach"
[E36] 316 coupe "skacze na obrotach"
Ostatnio zmieniony 2010-06-07, 11:08 przez masiVe, łącznie zmieniany 1 raz.
- Soki
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 503
- Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Możesz mieć zapowietrzony układ i termostat się nie otwiera ale to na pewno nie ma nic do rzeczy. Takie szarpanie może być spowodowane uszkodzeniem czujnika obrotów, lub przepływomierz ale tutaj beż podpięcia pod komputer i zdjagnozowania można tylko gdybać. Wiec trzeba jechać wydać około 50zł i wszystko będzie jasne
Re: e36 616 coupe "skacze na obrotach"
Ten wąż jest chlodniejszy dlatego ze termostat się nie otworzył, jesli jest mowa o odpaleniu samochód po dłuzszym postoju. Jesli ci faluje na obrotach to sprawdż świece,krokowy, przepływke. Mi auto tez falowalo na obrotach i zalewało go benzyna przyczna były swiece.masiVe pisze:witam,
mam pytanie czym mogą być spowodowane skoki obrotów tuż po odpaleniu tak jakby sie dławiła benzyną i skacze na obrotach strasznie dopóki nie docisne pedału do jakiś 3,5-4 tys. obrotów. wskazówką może byś np. wąż z chłodnicy do silnika po lewej stronie jest chłodniejszy niż ten przy zbiorniczku wyrównawczym...? mam wrażenie jakby płyn nie przepływał od chłodnicy przez termostat i dalej...