e34 24V 2.5 przepał oleju po remoncie

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Kubok
Maniak forumowy
Posty: 717
Rejestracja: 2009-02-12, 21:47
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kubok »

Kolego i jak problem z olejem, rozwiązany ??
zając11
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-19, 19:58
Lokalizacja: Klucze

Post autor: zając11 »

witaj nie rozwiązany bo rozebrałem całą wyciągnąłem tłoki i pierścienie całe i nadal nie wiem co jest jutro ma przyjechać szlifierz i ma zmierzyć cylinder a jak to nie to to nie wiem już co może być głowica jeszcze nie wróciła, a jak będzie wszystko o.k. to chyba będę musiał rozejrzeć się za silnikiem lub zamienić się za moje 2 to jest 2.0 24V i 1.6 całę kompletne ze skrzyniami i komputerami oraz przepływkami na jeden kompletny z osprzętem i komputerem 2.5 24V
zając11
Awatar użytkownika
krzysiu134
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: krzysiu134 »

Miałeś robiony szlif czy honowanie tylko cylindrów ? Zdejmij jeden pierścień i wsadz go do cylindra -sprawdz szczelinę na zamku
zając11
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-01-19, 19:58
Lokalizacja: Klucze

Post autor: zając11 »

szczelina na pierścieniu jest niżej jest na zapałke w wyżej przy głowicy na pół zapałki a o ile słyszałem to powinna wynosić około 0.1-0.3
zając11
ODPOWIEDZ