Mojej został założony LPG mam silniczek 1.9is 140km pierw zrzucał gaz powyżej 5 tys obrotow ale była to wina wtryskiwaczy ktore zostały zmienione na hana H2000, Reduktor mam do 200 km. I teraz jest taka sprawa ponieważ zapala sie CHECK powyżej 5,5 tys obrotów na gazie na benzynie nic się nie dzieje nie mam katalizatora tzn została tylko część, na komputerze patrzyłem i pierwsza sonda lambda chodzi od 0.60V do 1.43V czy to dobre parametry ? Czy to wina katalizatora ?
Kolega miał podobny problem z autem innej marki i okazało się że miał źle dobrane wtryski gazu(choć były nowe i nowa instalacja) .Po zmianie,dobra regulacja i śmiga bez zarzutów!!!! Takie objawy jakby były za duże dysze wtrysków.
Chodzi mi tylko o ten CHECK(zółta kontrolka) co sie zapala na gazie powyzej 5.5 tys obrotow na benzynie tego nie ma. CHECK gasnie gdy odlacze kleme od akumulatora na okolo 10 sek. i jest ok jak jezdze na gazie tak do 5 tys obrotow to sie nie zapali przejechalem tak okolo 50 km i sie nie zapalil lecz jak przekrocze te 5 tys sie zapala. Jade jutro do gazownika niech sprawdza ocb.
Ta sondy do wymiany. Wywalisz 700zł i będzie pewnie to samo.
Siadaj jako kierowca, gość na fotel pasażera i stroicie lpg na pełnym bucie, gdzie się da.
Jak gaziarz ogarnia strojenie, to doprowadzicie samochód do porządku.
Mój kumpel jak zakładał gaz do Omegi V6, to 5 razy musieli mapy poprawiać. Jak wyjechał z warsztatu, to po 30 minutach wracał. Sprawdzał każdy bieg do końca do ekspresówce i dopiero jak moc była taka sama jak na benzynie i check się nie świecił pojechał do domu.
Rider_85 pisze:Ta sondy do wymiany. Wywalisz 700zł i będzie pewnie to samo.
Siadaj jako kierowca, gość na fotel pasażera i stroicie lpg na pełnym bucie, gdzie się da.
jak na paliwie nie wywala bledu to sondy sa dobre...nie daj sobie kitu wcisnac
Dzieki lecz on nadal swoje ze nie zawsze na benzynie pokaze blad lpg po nastepne jak by byla chyba sonda walnieta to by przy tych samych obrotach nie wyskakiwala a jak jezdze do 5 tys obrotow to sie nie pokazuje.