Na początek sprawdzcie czy po odpięci przepływki chodzi tak samo jak wczesniej, później silniczek krokowy to taka podstawa żeby wykluczyć dalej może być przyczyną zapchany kat lub sonda do tego w kolektorze ssącym jest taki czujnik(m40,m42,m50 itd.), który może też być przyczyną(ale nie gaśnięcia) warto też sprawdzić uszczelkę kolektora ssącego, aha i nie zapominajmy o impulsatorze na kablach przyczyn może być wiele więc trzeba stopniowo każdą wyeliminować lub podpiąć się pod GT1. Powodzenia
Kolega w E34 miał taki sam problem z gazem. Pytałem się go co może Ci poradzić i napisał mi tak:
"niech sprawdzi akumulator czy niema walniętej celi bo to może zaburzać elektryke. ewentualnie cewka ma przebicie. niech wyciągnie wszystkie cewki przyjrzy się im i poxyliną nasmaruje to troche uszczelni pęknięcia"
Spróbuj, kto wie. Przyczyna może być błaha
Temat dalej aktualny wymieniłem świece wymieniłem kable i auto ino sie zacznie nagrzewać to zaczyna śmierdzieć spalinami i dalej sie dusi dławi szarpie gaśnie brak mocy może ktoś wie gdzie w K-ce jest jakiś warsztat gdzie można pod kompa ją podpiąć ?
koledzy zrobię auto po świętach bo jutro wyjeżdżam ale na benzynie szarpie dławi a na gazie już mniej lepiej chodzi jak otwarłem maskę usłyszałem jak na tym przykładowym zdjęciu na czerwonym polu syczy powietrze jest to możliwe ze jakiś wąż jest nie szczelny
kolego jest pęknięta ale taśmą sklejona po świętach zobaczę i kupie nową ale dziwie się że jak auto chodzi na wolnych obrotach i faluje silnik jak odłoncze przepływke to silnik chodzi normalnie a jak chce ruszyć to go muli hmm