SERVIS BMW e39 TDS
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
SERVIS BMW e39 TDS
Witam
mam takie pytanko gdzie najlepiej zamówić i jakiej firmy filtry powietrza, kabinowe, olejowe i paliwowe?
oraz jaki olej radzicie zalać silnik, skrzynie biegów i dyfer?
Będę robił kompresje w swoim silniku także chcę zalać jak najlepszym olejem silnik wiadomo na początek byle jaki by zrobić z 1 000 km wypłukać silnik i dopiero ten porządny. A jak ma się sprawa z olejem w skrzyni i w dyfrze też należy zrobić takie płukanko czy wystarczy wylać stary i wlać nowy? Zastanawiam się nad olejem MOTUL oraz VALVOLINE
Jak macie jakieś zaufane str z których zamawiacie to prosze podajcie
mam takie pytanko gdzie najlepiej zamówić i jakiej firmy filtry powietrza, kabinowe, olejowe i paliwowe?
oraz jaki olej radzicie zalać silnik, skrzynie biegów i dyfer?
Będę robił kompresje w swoim silniku także chcę zalać jak najlepszym olejem silnik wiadomo na początek byle jaki by zrobić z 1 000 km wypłukać silnik i dopiero ten porządny. A jak ma się sprawa z olejem w skrzyni i w dyfrze też należy zrobić takie płukanko czy wystarczy wylać stary i wlać nowy? Zastanawiam się nad olejem MOTUL oraz VALVOLINE
Jak macie jakieś zaufane str z których zamawiacie to prosze podajcie
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Z tego co widze po silniku i jego zachowaniu to wnioskuje tylko pierscienie wymienic i zplanować ale wiadomo jak się silnik otworzy to zobaczymy co tam będzie do roboty, bo z tego co wiem napinacz mam do wymiany i zastanawiam się jeszcze nad wymianą pompy wody oraz uszczelki pod miche i głowice ze o wężach od wspomagania i o układzie dolotowym turbinki wraz z ewentualnym jej czyszczeniem nie wspomne myśle że na samym silniku to zamkne się w granicy 2 000 zł plus oleje i filtry to 2 500 bo to znajomi mechanicy będą to robić koło Krakowa
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
wiesz przedmuchów nie ma odma czysta a brak kompresji czyli wnioskuje że to pierścienie są bo kiedyś mi wywaliło płyn chłodniczy bo wąż spadł z chłodnicy i troszke go przygrzać musiało zanim mi silnik zgasiło to trwało prae sek dosłownie i przypuszczam że szlak trafił pierścienie. Jak na TDS'a to wcale nie narzekam super elastyczny silnik i oszczędny
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
no i kurde nie będzie BEATKI bo wczoraj BEATKĘ oddałem do pompiarza i tydzień bez auta będe ale lipa póki co nastawnik super ale tłoczek na pompie wyrobiony i koszt całej operacji na gotowo z wyjęciem naprawą i włożeniem z powrotem pompy 600 zł. A za miesiąc góra dwa wymiania napinacza i być może łańcuchy rozrządu ( komplet rozrządu 1400zł napinacz ślizgi łańcuchy ) do tego pompa wody i pierścienie także z robocizną chłopaki wemą 2000 zł nie jest żle chyba nie ??
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
No co Ty szybko jej nie sprzedam. Fakt troche nerw napsuła i nie miałem kasy wcześniej tego zrobić troche odłożyłem kasy i najpierw pompa później silnik a przed zimą jszcze blacharke zrobie muszę kupić jakieś gołe 4 drzwi tylnią klape oraz maske używki w dobrej cenie można kupić za 50 zł pod kolor także później tylko polerka z odnową lakieru i można się cieszyć prawie nową Beatką