Proszę o pomoc, żaden mechnik nie daje rady!
-
- Małopiszący
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-09-17, 22:14
- Lokalizacja: Gliwice
Proszę o pomoc, żaden mechnik nie daje rady!
Witam,
mam problem z moim bmw e36 323i, M52B25, 96r.
Od jakiegoś dłuższego już czasu brakuje mi pod maską sporo koników(szczególnie w dolnym zakresie, silnik tak jakby wyje buczy, huczy a nie zbiera się tak jak powinien), powiedział bym, że 316 od mojej dziewczyny lepiej z dołu się zbiera. Żaden mechanik nie może postawić diagnozy. A jeśli już postawi to po wymianie osprzętu silnika, okazuje się, że była błędna i w ten sposób wymieniłem już większość osprzętu silnika(wymieniałem: świece, filtry paliwa i powietrza, czujnik położenia wałka rozrządu i wału, sondy lambdy, przepływomierz, odmę, gumę przepływomierza, wywalony katalizator, reszty już nie pamiętam, możliwe że jeszcze coś mi umknęło).
Mam pytanie czy możliwe jest, żeby vanos nie dawał błędów na kompie i nie rechotał a był niesprawny?
Poszukuję również mechanika który podjął by się diagnostyki w tak trudnym przypadku jak to twierdzą ci których odwiedziłem (odwiedzałem mechaników od Lublińca do Katowic, żaden nie dał rady postawić diagnozy)
Proszę o pomoc!
mam problem z moim bmw e36 323i, M52B25, 96r.
Od jakiegoś dłuższego już czasu brakuje mi pod maską sporo koników(szczególnie w dolnym zakresie, silnik tak jakby wyje buczy, huczy a nie zbiera się tak jak powinien), powiedział bym, że 316 od mojej dziewczyny lepiej z dołu się zbiera. Żaden mechanik nie może postawić diagnozy. A jeśli już postawi to po wymianie osprzętu silnika, okazuje się, że była błędna i w ten sposób wymieniłem już większość osprzętu silnika(wymieniałem: świece, filtry paliwa i powietrza, czujnik położenia wałka rozrządu i wału, sondy lambdy, przepływomierz, odmę, gumę przepływomierza, wywalony katalizator, reszty już nie pamiętam, możliwe że jeszcze coś mi umknęło).
Mam pytanie czy możliwe jest, żeby vanos nie dawał błędów na kompie i nie rechotał a był niesprawny?
Poszukuję również mechanika który podjął by się diagnostyki w tak trudnym przypadku jak to twierdzą ci których odwiedziłem (odwiedzałem mechaników od Lublińca do Katowic, żaden nie dał rady postawić diagnozy)
Proszę o pomoc!
Ostatnio zmieniony 2012-09-22, 21:07 przez bodo_kurtek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Małopiszący
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-09-17, 22:14
- Lokalizacja: Gliwice
Rafi pisze:jesli chodzi o vanosa kumpel mial padnietego i nic mu nie wyskakiwalo.Moze to jest banalne ale sprawdz dolot czy nie lapie gdzies lewego powietrza
Guma pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą wymieniona.
Ostatnio mechanik mówił, że parametry vanosa w normie, czy pomimo tego możliwe żeby był padnięty?
-
- Małopiszący
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-09-17, 22:14
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Małopiszący
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-09-17, 22:14
- Lokalizacja: Gliwice
Ostatnio okazało się, że po trzech miesiącach od wymiany znowu poszła mi odma
Mam też trochę danych z kompa, może ktoś coś podpowie
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 09/29/12 11:54:02
ECU: MS410DS2
JobStatus: OKAY
Variant: MS410DS2
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
56 spark current measurement resistor interrupt
Error frequency : 255
Logistic counter: 40
Engine speed 2752.00 rpm
engine load 141.62 mg/Stroke
Engine temperature 91.71 degrees C
Battery Voltage 13.87 Volt
interrupt
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
214 vehicle speed signal not ok
Error frequency : 1
Logistic counter: 22
Engine speed 3200.00 rpm
engine load 272.36 mg/Stroke
gear information 0.00 1
Battery Voltage 13.77 Volt
emission related malfunction
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
202 fuel trim limit Bank 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 28
Engine speed 2176.00 rpm
Engine temperature 88.72 degrees C
oxygen sensor heater 67.64 %
oxygen sensor voltage 1 4.80 Volt
Short circuit to batt+
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
=============================================================
Proszę o pomoc
Mam też trochę danych z kompa, może ktoś coś podpowie
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 09/29/12 11:54:02
ECU: MS410DS2
JobStatus: OKAY
Variant: MS410DS2
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
56 spark current measurement resistor interrupt
Error frequency : 255
Logistic counter: 40
Engine speed 2752.00 rpm
engine load 141.62 mg/Stroke
Engine temperature 91.71 degrees C
Battery Voltage 13.87 Volt
interrupt
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
214 vehicle speed signal not ok
Error frequency : 1
Logistic counter: 22
Engine speed 3200.00 rpm
engine load 272.36 mg/Stroke
gear information 0.00 1
Battery Voltage 13.77 Volt
emission related malfunction
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
202 fuel trim limit Bank 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 28
Engine speed 2176.00 rpm
Engine temperature 88.72 degrees C
oxygen sensor heater 67.64 %
oxygen sensor voltage 1 4.80 Volt
Short circuit to batt+
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
=============================================================
Proszę o pomoc