Pytanko standardowe czy roznia sie tylne sanki(wozek) wersji slabszych od mocnych np z 2.5 l .
Czy roznia sie polosie napedowe i przeguby slyszalem ze sa polosie wzmacniane ale czy przegoby tez sa wzmacniane?
Na koniec to czy dyfer z mala glowa mozna zastapic dyfrem z wielka glowa
PYTANIA DOTYCZA E36
[E36] Róznice w tylnym zawieszeniu (sanki,polosie,dyfer)
[E36] Róznice w tylnym zawieszeniu (sanki,polosie,dyfer)
Ostatnio zmieniony 2008-06-17, 16:25 przez kisol, łącznie zmieniany 1 raz.
Wozek tylnego zawieszenia jest taki sam we wszystkich E36.
Wymiana dyfra na wiekszy / mniejszy wiaze sie z koniecznoscia wymiany polosi i walu napedowego. Dyfer w "duzej glowie" jest jak nazwa wskazuje wiekszy od "malej glowy" Z tego powodu inny jest takze wal napedowy (roznica w dlugosci ok 40mm) i polosie (kazda jest krotsza ok 15mm). Same polosie sa troche grubsze (26mm / 27mm) i z tego powodu przegub jest inny. Inne sa flansze zdawcze w obu rodzajach dyfrow wiec i flansze mocujace przy polosiach sie roznia a nawet same sruby mocujace (rozstaw srub 80mm M8 / 86mm M10)
W razie czego mam cale zawieszenia tylne do E36 oraz wal, polosie i dyfer (mala glowa)
Wymiana dyfra na wiekszy / mniejszy wiaze sie z koniecznoscia wymiany polosi i walu napedowego. Dyfer w "duzej glowie" jest jak nazwa wskazuje wiekszy od "malej glowy" Z tego powodu inny jest takze wal napedowy (roznica w dlugosci ok 40mm) i polosie (kazda jest krotsza ok 15mm). Same polosie sa troche grubsze (26mm / 27mm) i z tego powodu przegub jest inny. Inne sa flansze zdawcze w obu rodzajach dyfrow wiec i flansze mocujace przy polosiach sie roznia a nawet same sruby mocujace (rozstaw srub 80mm M8 / 86mm M10)
W razie czego mam cale zawieszenia tylne do E36 oraz wal, polosie i dyfer (mala glowa)