siemka, porownaj sobie części na bmwfans.info albo realoem.com tych dwoch modeli, z e30 wiem ze te roznice wynikaja z pojemności silnika, tego czy jest wspomaganie czy klima wszystko zalezy która część zawieszenia Ciebie interesuje
maglownica sie chyba niczym nie rózni, gwint jest taki sam ,ewentualna roznica moze byc miedzy lacznikami stabilizatora ale to w zaleznosci od roku produkcji pojazdu
Darkshine pisze:maglownica sie chyba niczym nie rózni, gwint jest taki sam ,ewentualna roznica moze byc miedzy lacznikami stabilizatora ale to w zaleznosci od roku produkcji pojazdu
A twardość zawieszenia nie jest zależna od pojemności silnika??? R4 i R6 ???
Darkshine pisze:maglownica sie chyba niczym nie rózni, gwint jest taki sam ,ewentualna roznica moze byc miedzy lacznikami stabilizatora ale to w zaleznosci od roku produkcji pojazdu
A twardość zawieszenia nie jest zależna od pojemności silnika??? R4 i R6 ???
różnica jest chyba tylko w twardości sprężyn, ale ręki uciąć sobie nie dam
W seri twardosc zawieszenia jest różna tak jak wyzej kolega napisal , sprezyny sa twardsze, ale jesli chodzi o gwint to nie ma różnicy , chyba ze kupujesz jakis mega gwint dedykowany do danej pojemnosci ale z tym sie nie spotkałem jeszcze