Głowica M50B20 do bloku silnika M50B25
Głowica M50B20 do bloku silnika M50B25
Jako ze przejrzałęm chyba wszystkie fora jedni piszą że pokrzywi zawory, jedni ze pojedzie mam pytanie robił ktos cos podobnego ? lezy mi glowica kompletnie zrobiona z nowymi gumkami, szklankami i cala reszta a b25 mam peknieta, chcialem przelozyc samą głowice na reszcie osprzętu z b25?
mnie sie wydaje ze to działać nie będzię bo masz inne średnice otworów wlotowych i wylotowych i osprzęt z b25 nie będzie pasował takie moje zdanie niewiem jakie inni mają zdanie na ten temat bo osobiście nie próbowałem nigdy takich zabiegów 2.0 to 2.0, 2.5 to 2.5 takie coś jak alternator itp bedą pasowały, prawdopodobnie wałki rozrządu też będą pasował zrób sobie pomiary i będziesz wiedział
- Ksawer
- Maniak forumowy
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk
TDS-ik tylko zapomniałeś że Tornado tą głowicę zakładał pod turbo więc nawet jeśli wlot i wylot byłby większy to dla niego akurat na duży + a w serii to chyba nie koniecznie Średnice zaworów też się chyba różnią(pewny nie jestem) najlepiej jak byś sam się z Tornado skontaktował.Na pewno sprężyny na zaworach są mniejsze(średnica) w 2.8 a w 2.5 są większe.TDS-ik pisze:Z tego co wiem Tornado tylko wiercił dziurę pod napinacz, a składał to na wałkach z m50b25. Tylko nie rozumiem co miało by pokrzywić zawory?
Głowica M52B28V Blok M50B25NV Witam Ponieważ temat jest w obecnych czasach dość śliski i praktycznie nie ma sprawnych głowic do m50b25nv <dinozaur>. Kupno silnika jest ryzykowny i nie wiadomo czy głowica jest w nim szczelna. Można kupić głowicę od bardziej popularnego silnika m52b28v (pojedynczy vanos) w którym aluminiowe odlewy bloków były słabsze i częściej pękały od żeliwnych bloków m50b25nv podczas gdy głowice były wytrzymalsze gdyż miały grubsze kołnierze z dodatkowym użebrowaniem do lepszego rozprowadzania oleju, może nie tylko gdyż długość głowic była wadą i często pękały dlatego osobiście myślę że w nowszych modelach elastyczność głowic się poprawiła i już tak nie pękają.
Czy Pasuje? Tak.
Zakres Poprawek:
1- Zawory, prowadnice zaworów w m52b28v "6" w m 50b25nv "7" Trzeba powiększyć.
2- Szklanki z popychaczami od m50b25nv.
3- Walki m50b25nv (są krótsze).
4- Ślizg rozrządu dałem od m52b28v jest zaślepka ale można dać od m50b25nv i wywiercić dziurkę lub zostawić bez.
5- Zaślepka przednia zamiast vanosa od m50b25nv.
6- Pokrywa klawiatury m50b25nv.
7- Wywiercić dziurę na czujnik temperatury.
8- Czujnik walka rozrządu jest trochę inny ale dodatkowe uszczelnienie załatwia sprawę.
9- Uszczelka pokrywy od m50b25nv po przeróbkach pasuje. W m52b28v na głowicy nie ma dziurek w które wchodzi uszczelka.
10- Cala reszta od m50b25nv.
W razie pytań pw możliwa foto relacja Pozdrawiam...
Czy Pasuje? Tak.
Zakres Poprawek:
1- Zawory, prowadnice zaworów w m52b28v "6" w m 50b25nv "7" Trzeba powiększyć.
2- Szklanki z popychaczami od m50b25nv.
3- Walki m50b25nv (są krótsze).
4- Ślizg rozrządu dałem od m52b28v jest zaślepka ale można dać od m50b25nv i wywiercić dziurkę lub zostawić bez.
5- Zaślepka przednia zamiast vanosa od m50b25nv.
6- Pokrywa klawiatury m50b25nv.
7- Wywiercić dziurę na czujnik temperatury.
8- Czujnik walka rozrządu jest trochę inny ale dodatkowe uszczelnienie załatwia sprawę.
9- Uszczelka pokrywy od m50b25nv po przeróbkach pasuje. W m52b28v na głowicy nie ma dziurek w które wchodzi uszczelka.
10- Cala reszta od m50b25nv.
W razie pytań pw możliwa foto relacja Pozdrawiam...
Niebo mnie nie chce A pieklo boi sie ze nim zawladne