BMW e34 strzały spod maski
BMW e34 strzały spod maski
Witam. Jakieś dwa tygodnie temu stałam się szczęśliwą posiadaczką pierwszego w moim życiu BMW e34 . Niestety chyba mam pecha do samochodów
Kupiłam go z przedadniętą ważnością instalacji gazowej. Po założeniu nowej przez dwa dni było wszystko wporządku. Wczoraj chciałam ruszyć spod pracy i po przekręceniu kluczyka jak coś strzeliło pod maską to myślałam,że zawału dostanę. Przy tym szary dym i śmierdziało takim przepalonym olejem. Po otwarciu maski te strzały pojawiają się gdzieś pod pokrywą silnika w okolicach kolektora.
Auto pali ale jeden cylinder ma przerwę w iskrze- raz dostaje raz nie przez co strasznie szarpie i nierówne obroty ma. Dodatkowo mam tak jakby zapowietrzony hamulec.
Nie wiem co jest grane ;/ przeczysciłam świece. Martwi mnie też,że po przegazowaniu go z wydechu leci czarny dym.
Jutro podpinam go u znajomego pod komputer to zobacze jakie błędy mi wywali.
JAkieś pomysły co to może być?
Jest możliwość,że po odpaleniu go -"wybuchnął" gaz który pozostał gdzieś przy silniku i rozpieprzył mi coś po drodze?
Kupiłam go z przedadniętą ważnością instalacji gazowej. Po założeniu nowej przez dwa dni było wszystko wporządku. Wczoraj chciałam ruszyć spod pracy i po przekręceniu kluczyka jak coś strzeliło pod maską to myślałam,że zawału dostanę. Przy tym szary dym i śmierdziało takim przepalonym olejem. Po otwarciu maski te strzały pojawiają się gdzieś pod pokrywą silnika w okolicach kolektora.
Auto pali ale jeden cylinder ma przerwę w iskrze- raz dostaje raz nie przez co strasznie szarpie i nierówne obroty ma. Dodatkowo mam tak jakby zapowietrzony hamulec.
Nie wiem co jest grane ;/ przeczysciłam świece. Martwi mnie też,że po przegazowaniu go z wydechu leci czarny dym.
Jutro podpinam go u znajomego pod komputer to zobacze jakie błędy mi wywali.
JAkieś pomysły co to może być?
Jest możliwość,że po odpaleniu go -"wybuchnął" gaz który pozostał gdzieś przy silniku i rozpieprzył mi coś po drodze?
-Życie się kręci od 4 tysięcy-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
Witam. Koleżanki jaki tam jest silnik ? Jeżeli strzelił gaz to na milion % poszedł króciec spod kolektora ssącego . Przerabiałem temat ale jak gazownicy to robili to raczej oni coś źle zrobili. Napisz 7 znaków vinu , to sobie pooglądam co i jak jeżeli jest tam przepływomierz "strunowy" to mógł zakończyć już współpracę z ECU ale niekoniecznie. Trzeba wszystko przejrzeć co i jak i będzie ok na pewno E34 wierne autka
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
Jak masz nową instalkę to po co grzebać , jedz tam gdzie zakładali niech sprawdzą i poprawia . miałem e34 2.0 w gazie i żadnych takich przygód przez kilka lat nie miałem .
Napisz jakie masz podzespoły instalacji może coś źle dobrane lub zamontowane .
Napisz jakie masz podzespoły instalacji może coś źle dobrane lub zamontowane .
E30 318is --> E36 320 & E36 316 --> E34 520 tournig --> E39 523 touring
No więc tak- 7 znaków VIN to WBA HD51 natomiast po podpięciu do komputera wyskoczyło mi pięć błędów następujących:
26 ECU, napięcie akumulatora
13 Obwód sondy lambda
69 Obwód drugiego czujnika spalania stukowego
41 czujnik masy powietrza
70 Obwód pierwszego czujnika spalania stukowego
silniczek tam jest 2.5 z roku 1994.
O 10 idę rozkręcać to moje cudo więc popołudniu będę wiedziała więcej praktycznych rzeczy a nie tylko teoretycznych.
Walek809 nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi:
reduktor: LOVTEC 52526
elektrozawór LOVTEC
wlew gazu LOVTEC
zbiornik IRENE 25779
wielozawór TOMASETTO
obudowa wielozaworu TOMASETTO
zbiornik 80 litrów
26 ECU, napięcie akumulatora
13 Obwód sondy lambda
69 Obwód drugiego czujnika spalania stukowego
41 czujnik masy powietrza
70 Obwód pierwszego czujnika spalania stukowego
silniczek tam jest 2.5 z roku 1994.
O 10 idę rozkręcać to moje cudo więc popołudniu będę wiedziała więcej praktycznych rzeczy a nie tylko teoretycznych.
Walek809 nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi:
reduktor: LOVTEC 52526
elektrozawór LOVTEC
wlew gazu LOVTEC
zbiornik IRENE 25779
wielozawór TOMASETTO
obudowa wielozaworu TOMASETTO
zbiornik 80 litrów
-Życie się kręci od 4 tysięcy-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
Powiem wam że będziecie rozkręcać cały motor a winowajcą może być błąd w sztuce i okaże sie że podczas montażu instalacji wsadzono zbyt mały reduktor
Jedź tam gdzie ci montowali instalacje spotkałem się już z kilkoma przypadkami kiedy po montażu instalacji autko miało kłopoty i w kilku przypadkach wymontowano instalacje bo gazownik nie ogarniał i kłopoty zniknęły
Jedź tam gdzie ci montowali instalacje spotkałem się już z kilkoma przypadkami kiedy po montażu instalacji autko miało kłopoty i w kilku przypadkach wymontowano instalacje bo gazownik nie ogarniał i kłopoty zniknęły
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
musze najpierw ogarnąć ten jeden cylinder który nie dostaje iskry bo nie da sie tym autem jechać-szarpie stuka, ponizej 1500 obrotów to w ogóle czułam się jakby mi ktoś turbo co chwile włączał tak szarpało. Jak to ogarne to wybiore się do tego gazownika który mi wymieniał butle. Na tej nowej butli przejezdzilam dwa dni nie wiem może 100 km niecałe zrobiłam. No i instalacja jest stara tylko butle mi wymieniał bo skończył się okres ważności.
A i jeszcze jedno- jak kupowałam ten samochód to koleś powiedział,że jest przepadnięta butla i żeby lepiej na tym nie jeździć- powiedziałam to temu gazownikowi to zasugerował,że przecież to mam przepadnięte tylko na papierku a butla dalej funkcjonuje normalnie więc jeśli sprzedający coś takiego powiedział mógł mieć coś do ukrycia.
Za chwile idę ogarniać ten cylinder a potem się zobaczy co dalej.
A i jeszcze jedno- jak kupowałam ten samochód to koleś powiedział,że jest przepadnięta butla i żeby lepiej na tym nie jeździć- powiedziałam to temu gazownikowi to zasugerował,że przecież to mam przepadnięte tylko na papierku a butla dalej funkcjonuje normalnie więc jeśli sprzedający coś takiego powiedział mógł mieć coś do ukrycia.
Za chwile idę ogarniać ten cylinder a potem się zobaczy co dalej.
Ostatnio zmieniony 2013-09-14, 08:54 przez Kosia, łącznie zmieniany 1 raz.
-Życie się kręci od 4 tysięcy-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
Koledzy zaraz pojde do garazu to wszystko wam opiszę dokładnie. Z tym,że wydaje mi się,że to nie wina instalacji ponieważ to NIE jest nowa instalacja. Ona była zakładana w 2003 roku- teraz tylko wymieniono mi butle. także w instalacji raczej powinno yć wszystko ok skoro poprz.właściciel przejeździł na niej 10 lat. hmmm
-Życie się kręci od 4 tysięcy-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Umarłem hahhhhhhahahahahahaKosia pisze:No więc tak- 7 znaków VIN to WBA HD51
jedz do gazownika, sama nic nie zrobisz.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Bardzo śmieszne mystic- to nie forum z kabaretami- ja tutaj szukam pomocy a jeżeli się na czymś nie znam lub coś robię źle to fajnie by było usłyszeć podpowiedź a nie naśmiewanie ;]
Jeśli nie znam się na numerze VIN to chyba nie katastrofa?
Podam cały nr VIN,żeby tacy jak Mystic nie mieli polewki ;]
WBAHD51030BG66549
A co do silnika-jestem przerażona.... Wtryski przymocowane za pomocą....silikonu <szloch>
Jeśli nie znam się na numerze VIN to chyba nie katastrofa?
Podam cały nr VIN,żeby tacy jak Mystic nie mieli polewki ;]
WBAHD51030BG66549
A co do silnika-jestem przerażona.... Wtryski przymocowane za pomocą....silikonu <szloch>
-Życie się kręci od 4 tysięcy-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
-Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach-
-Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą-
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Tu masz Kochanie rozkodowany VIN:
ane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAHD51030BG66549
Kod typu HD51
Typ 525I (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M50
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor STERLINGSILBER METALLIC (244)
Tapicerka (0411)
Data prod. 1994-04-22
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna
S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
Kupilas trupa to beda problemy, proste.
ane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAHD51030BG66549
Kod typu HD51
Typ 525I (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M50
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor STERLINGSILBER METALLIC (244)
Tapicerka (0411)
Data prod. 1994-04-22
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna
S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
Kupilas trupa to beda problemy, proste.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.