Witam wszystkich za błędy z góry przepraszam bo pisze na telefonie;).Mam taki problem mam m52b25 wcześniej chyba było b20
bo auto po swapie.Wiec tak było lpg zdemontowalem to bo nie przepadam.Auto zapala niemal ze pyk.Obroty trzymają się ok dodam gazu dość wolno opadają przez 2-3sek zafaluja i wracają do normy.Auto żeby uzyskało wskazówkę temperatury na liczniku w połowie musi pokonać 15km to nie termostat bo juz chyba 3 wkładałem.Po odpieciu kostki z przeplywki na pracującym silniku brak reakcji.Cos syczy z okolic kolektora.Potrzebuje osobę z okolic Chorzowa lubkatowic żeby za piwko wpiąć kompa.Bo w tym miesiącu juz cienko.Jak dotrę do domu wrzucę foto silnika.Aha wydaje mi się ze jest za bogata mieszanka ale potrzebuje opini.
Pozdro.
[E39] m52b25 dziwne zachowanie silnika...
Nie no tak sie mowi napewno do zmiany mam kolektor ssacy bo byla instalacja zalozona.. I mnie to denerwuje przesylam link ze zdjeciem silnika.Rowniez ta rurka co wychodzi z Vanosa tez cala poklejona jest...Potrzebuje ogarnac jakies bledy itp ale z jakas osoba co wie o co chodzi w tych motorach BWW
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a37 ... 89ab7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a37 ... 89ab7.html
ta rurka od vanosa - ktora nie jest od vanosa tylko od odmy - jest tak na 75% przyczyna falowania - masz przez to nieszczelnosc czyli tak jak napisal Pablo - lewe powietrze
wymien wszystkie elementy ktore masz pozaklejane tasma itd i dopiero sprawdz co bedzie dalej - jezeli nie ma reakcji na odpiecie przeplywki to tez moze z nia byc cos nie tak
komputer tez mozna podpiac...chociaz w ciemno mozna obstawic lewe powietrze
wymien wszystkie elementy ktore masz pozaklejane tasma itd i dopiero sprawdz co bedzie dalej - jezeli nie ma reakcji na odpiecie przeplywki to tez moze z nia byc cos nie tak
komputer tez mozna podpiac...chociaz w ciemno mozna obstawic lewe powietrze
...tak znowu sie czepiam...