witam zabieram sie za wymiane zawieszenia w moim aucie w planach jest wymiana wiekszoszci tuleji sworzni i amortyzatora srednio planuje wydac 2000 w opcie wchodza http://allegro.pl/tuleja-tuleje-wahacza ... 49145.html http://allegro.pl/sworznie-meyle-hd-tul ... 69109.html
no i dylemat mts gwint czy szukac cos inneg o auto docelowo sluzy do jazdy na codzien dojazd do pracy czasem gdzies tam do wisly, wpadna 17 cal kola chcial bym aby to jakos wygladalo lecz nie jechalo jak taczka po dziurach macie moze jakies uwagi lub propozycje?
Jeśli chodzi o gwint to w moim cabrio mam MTS już rok czasu i nie narzekam. Mógłby być trochę twardszy ale nie jest źle, natomiast ja pokonuje jedynie ok 3 tysięcy kilometrów rocznie
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Tak jak mówię, ja mam już od zeszłego roku i sprawuje się bardzo dobrze. Nie mam z nim problemu, a gdybym miał taki jak na załączonym filmiku to bym oddał do reklamacji i tyle.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.