[E36] Uszkodzony przepływomierz ??
[E36] Uszkodzony przepływomierz ??
Witam
Mam taki problem z moją e36 2.0 M52, że na zimnym silniku przy zmianie biegu obroty długo się utrzymują po wciśnięciu sprzęgła, jak jest silnik zagrzany to trochę lepiej jest z tym ale też po wciśnięciu sprzęgła zdarza się że obroty podskoczą o jakieś 200 i nie opadają tak jak powinny.
Czasem zdarza się że podczas jazdy na równym gazie czuć delikatne szarpanie silnika.
Mam taki problem z moją e36 2.0 M52, że na zimnym silniku przy zmianie biegu obroty długo się utrzymują po wciśnięciu sprzęgła, jak jest silnik zagrzany to trochę lepiej jest z tym ale też po wciśnięciu sprzęgła zdarza się że obroty podskoczą o jakieś 200 i nie opadają tak jak powinny.
Czasem zdarza się że podczas jazdy na równym gazie czuć delikatne szarpanie silnika.
Zapraszam do oceniania ---> /viewtopic.php?p=221585&highlight=#221585
Nie podpinałem bo czytałem że kablem nie da rady podpiąć tego rocznika
Zapraszam do oceniania ---> /viewtopic.php?p=221585&highlight=#221585
Macie jakiś kabelek który polecacie kupić ?? Może od viakena ??
Albo coś takiego http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-pl-adapter-20-pin-komplet-i4692143561.html
Albo coś takiego http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-pl-adapter-20-pin-komplet-i4692143561.html
Zapraszam do oceniania ---> /viewtopic.php?p=221585&highlight=#221585
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Polecam podjechacdo kogos kto ma profedjonalny sprzet do podpinania aut, a nie jakies moduly z allegro spiete z 20letnim laptopem.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.