[E39] 523i 1996 Nie działają piloty
[E39] 523i 1996 Nie działają piloty
Witam, szukałem, szukałem i wszędzie każą wymieniać baterie i kodować kluczyki.
U mnie niestety to nie pomaga.
Po próbie kodowania dioda w pilocie (stary typ) mruga z 10 razy i zero reakcji na obu kluczykach.
Centralny z kluczyka działa normalnie, od wewnątrz też można zamknąć, ale z pilota nie działa nic.
I tu moje pytanie, co jest odpowiedzialne za działanie pilota w E39, co odbiera sygnał z pilota gdzie szukać.
U mnie niestety to nie pomaga.
Po próbie kodowania dioda w pilocie (stary typ) mruga z 10 razy i zero reakcji na obu kluczykach.
Centralny z kluczyka działa normalnie, od wewnątrz też można zamknąć, ale z pilota nie działa nic.
I tu moje pytanie, co jest odpowiedzialne za działanie pilota w E39, co odbiera sygnał z pilota gdzie szukać.
Było E34 2,0
Było E39 528iA Touring
Jest E39 523i
Było E39 528iA Touring
Jest E39 523i
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-06-13, 09:01
- Lokalizacja: Rybnik / Wawelska
Robiłem według tego:
1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz,
2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz)
3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go wyjmujesz ze stacyjki
4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz
5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie
6) dioda w pilocie powinna mrugać i zamki zaryglować się i odryglować- programowanie poprawne
7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4
Milion razy na wszystkie sposoby i ni huhu
Są 2 wzmacniacze w słupkach tylnich
Po prawej od strony pasażera:
i po lewej od strony kierowcy:
Który jest od centralnego??
1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz,
2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz)
3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go wyjmujesz ze stacyjki
4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz
5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie
6) dioda w pilocie powinna mrugać i zamki zaryglować się i odryglować- programowanie poprawne
7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4
Milion razy na wszystkie sposoby i ni huhu
Są 2 wzmacniacze w słupkach tylnich
Po prawej od strony pasażera:
i po lewej od strony kierowcy:
Który jest od centralnego??
Ostatnio zmieniony 2014-11-19, 22:48 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.
Było E34 2,0
Było E39 528iA Touring
Jest E39 523i
Było E39 528iA Touring
Jest E39 523i
Znalazłem jeszcze 3 inne metody kodowania i dalej nic. Dioda mruga po kodowaniu 10 razy , ale rygle ani nie drgną ;(
A jak wogóle sprawdzić czy moje auto ma funkcję otwierania drzwi z pilota??
Bo stacyjka była zmieniana i teraz nie wiadomo co...
A jak wogóle sprawdzić czy moje auto ma funkcję otwierania drzwi z pilota??
Bo stacyjka była zmieniana i teraz nie wiadomo co...
Ostatnio zmieniony 2014-11-21, 22:43 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.
Było E34 2,0
Było E39 528iA Touring
Jest E39 523i
Było E39 528iA Touring
Jest E39 523i
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-06-13, 09:01
- Lokalizacja: Rybnik / Wawelska
Dlaczego uparłeś się na ta diodę w kluczyku ? Sprawdzałeś czy kluczyk wysyła sygnał ?mus102 pisze:Znalazłem jeszcze 3 inne metody kodowania i dalej nic. Dioda mruga po kodowaniu 10 razy , ale rygle ani nie drgną ;(
mus102 pisze:A jak wogóle sprawdzić czy moje auto ma funkcję otwierania drzwi z pilota??
Tak ma !
Stacyjka tutaj niema nic do tegoBo stacyjka była zmieniana i teraz nie wiadomo co...
witam a próbowales tej metody wiem nowy kluczyk ale ja mam stary i wlasnie tym sposobem kodowalem zobacz se
https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=a8-AKW6tB_E
tylko ja przytrzymalem w stacyjce z 5 sec
https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=a8-AKW6tB_E
tylko ja przytrzymalem w stacyjce z 5 sec