[E39] e39 3,0D nie odpala
[E39] e39 3,0D nie odpala
Mam pytanie.. Moja 3.0 Diesel nie chce odpalić . Stało się to po dwóch dniach od kiedy pompka paliwa w baku padła, zamówiłem nową ale czas dwa dni i postanowiłem że naleję paliwo prosto do komory nr 2 za kierowcę. Jeździłem tak dwa dni i rano na dzień 3 już nie chciała odpalić.
Ale gdy popsikam do komory powietrza odpali po 2 -3 sekundach ...sama jazda jest zamulata , nie ma klika w pedale gazu i nie chce się zbierać..
Komputer pokazał błąd na wtrysku paliwa do listwy , wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa i dalej nic , odłączyłem EGR , nic - czujnik na wale , też nic ..
Ktoś mi powiedział że jest jeszcze czujnik za filtrem powietrza.
Jest jeszcze na pompie paliwa przy silniku.
Sprawdziłem czujnik na filtrze paliwa ..
Paliwo ciśnie jak głupie ale tak jak by za mało szło na listwę ..
No i jakieś dziwne bulkanie w baku , oraz długi czas aż napompuje , po przekręceniu kluczyka było to max 7 sekund , teraz nawet 30..
Ale gdy popsikam do komory powietrza odpali po 2 -3 sekundach ...sama jazda jest zamulata , nie ma klika w pedale gazu i nie chce się zbierać..
Komputer pokazał błąd na wtrysku paliwa do listwy , wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa i dalej nic , odłączyłem EGR , nic - czujnik na wale , też nic ..
Ktoś mi powiedział że jest jeszcze czujnik za filtrem powietrza.
Jest jeszcze na pompie paliwa przy silniku.
Sprawdziłem czujnik na filtrze paliwa ..
Paliwo ciśnie jak głupie ale tak jak by za mało szło na listwę ..
No i jakieś dziwne bulkanie w baku , oraz długi czas aż napompuje , po przekręceniu kluczyka było to max 7 sekund , teraz nawet 30..
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Czy jeżeli wypnę kostkę z czujnika położenia wałka powinna odpalić ? ktoś miał takie problemy w Oplu Omega z takim silnikiem i po wypięciu odpalała..
BELEX - help
BELEX - help
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
wymieniłem filtr paliwa , filtr powietrza - nowa pompka w baku jak pisałem , sprawdziłem czy nie ma bąbelków i nic , wymieniłem nawet czujnik ciśnienia paliwa ( i mam jeden na zapas ) i dalej nic ... Postanowiłem dać go do gościa elektromechanika który zna się na rzeczy , ale.... odpaliłem go na plaku i kiedy jechałem to wydawało mi się że czasem ma tą moc którą miał , a gdy przycisnąłem gaz do dechy przyspieszył może na 3 sek i zdechł , normalnie go zadławiło...
teraz już nie nie wrzucę bo auto stoi u elektromechanika za długo czekałem na jakieś rady..
teraz już nie nie wrzucę bo auto stoi u elektromechanika za długo czekałem na jakieś rady..
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
więc siadł czujnik ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej coś takiego ..
Odebrałem auto w środę , odpalało od strzała , wszystko działało poprawnie aż znów do dziś..
Kiedy wdepnę pedał gazu do podłogi przyspieszy na jakieś 3 sek i pojawia się kontrolka spiralka i DDE ...
I jeszcze inna sprawa gdy stoi w nocy albo w pracy po odpaleniu i ruszeniu delikatnie szarpie jak by chciała już jechać , a gdy lekko przyhamuje to skacze .. ( czasem czuję jak by dzwięk silnika był inny ) ..
Odebrałem auto w środę , odpalało od strzała , wszystko działało poprawnie aż znów do dziś..
Kiedy wdepnę pedał gazu do podłogi przyspieszy na jakieś 3 sek i pojawia się kontrolka spiralka i DDE ...
I jeszcze inna sprawa gdy stoi w nocy albo w pracy po odpaleniu i ruszeniu delikatnie szarpie jak by chciała już jechać , a gdy lekko przyhamuje to skacze .. ( czasem czuję jak by dzwięk silnika był inny ) ..
Ostatnio zmieniony 2015-07-18, 17:42 przez Gucio, łącznie zmieniany 1 raz.
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
poprawioneBeleX pisze:pape to sie kladzie na dachu - Tobie siadla pompa ;]
Która pompka - w baku jest nowa ( chyba że nie daje tyle barów ) bo zamiennik z katalogu , albo progowa ?? podobno to było sprawdzane , ale na postoju a może inaczej działa podczas jazdy...
a co z tym że jak hamuje lub ruszam z hamulca to skacze jak ( nauka jazdy ) nie często ale jednak... podczas jazdy nic nie czuć..
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Kolego przerabiałem temat pompki w baku w poprzedniej. Niestety ale zamienniki nie dają tyle ciśnienia ile należy. Weź zamień pompkę w baku na jakaś używkę oryginał i sprawdź jak się auto będzie zachowywało bez wydawania kasy na naprawę pompy wtryskowej. Niestety BMW nie lubi zamienników pewnych i jest to właśnie pompa paliwa
MARIUSZO86 pisze:Kolego przerabiałem temat pompki w baku w poprzedniej. Niestety ale zamienniki nie dają tyle ciśnienia ile należy. Weź zamień pompkę w baku na jakaś używkę oryginał i sprawdź jak się auto będzie zachowywało bez wydawania kasy na naprawę pompy wtryskowej. Niestety BMW nie lubi zamienników pewnych i jest to właśnie pompa paliwa
Do wszystkich co się upierają przy pompce w baku ..
CO ma wspólnego pompka przelewowa od ciśnienia paliwa na silniku ??? bo czegoś nie rozumiem. ( jak wam zgasną programy w TV to dzwonicie do Biura Obsługi czy do Energetyki ) .... pompka w baku tylko przelewa z komory 1 do 2 i nic więcej nie robi, jeździłem tak parę dni i tankowałem bezpośrednio do komory 2 ..
Powodem tego wszystkiego był niesprawny ( kupiony jako dobry ) czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ( za i pod kolektorem )
Niesprawny powodował że źle pracuje skrzynia biegów ( automat ) bo robi się różne ciśnienie i obroty, dusi się kiedy lekko przyhamujemy na 5 biegu do 60km/h , skacze gdy hamujemy ( od 30km/h do 0km/h ) oraz gdy ruszamy ... silnik faluje ..
Gdy nie odpala z klucza , a na plaku pali to czujnik który pokazałem wyżej..
Teraz autko chodzi jak ta lala....
I proszę nie mówcie mi ze pompka z baku ma coś wspólnego z paliwem do silnika
Mam nadzieję że pomogłem...
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual