[E46] Późna reakcja turbo
[E46] Późna reakcja turbo
Cześć,
Mam pytanko przy ilu tysiącach obrotów powinno włączyć się turbo?
Turbo mam po regeneracji przed auto wbijało w fotel przynajmniej było odczuwalne teraz około 2,500 zaczyna pracę.
Jest to ok czy jestem przewrażliwiony.
Mam pytanko przy ilu tysiącach obrotów powinno włączyć się turbo?
Turbo mam po regeneracji przed auto wbijało w fotel przynajmniej było odczuwalne teraz około 2,500 zaczyna pracę.
Jest to ok czy jestem przewrażliwiony.
- Ciapek540
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
- Lokalizacja: Świętochłowice
2,500 wszystko ok? Wydaje mi się że nie bardzo. Ja mam maksymalny moment obrotowy przy 2200-2300obr, a zaczyna się już coś dziać przy 1800obr. Wiadomo dla kogoś "coś dziać" może oznaczać wiele, ale ogólnie czuć że auto już dość ciągnie przy niższych obrotach typu 1800obr. Aktualnie mam auto po chipie, ale przed było podobnie.
^^
to ze turbo wstanie nie oznacza ze kazdy to czuje. np w silnikach euro 3 czyli ze standardowa gruszka turbo wstaje rzeczywiscie w okolicach 1800 jednak wiele osob twierdzi ze uruchamia sie przy 2500 bo wtedy jest max wcisniecie w fotel. w eu4 jest to nieco szybciej ze wzgledu na lepsze sterowanie zmienna geometria.
najlepiej daj sie komus przejechac co sie na tym zna. moze przewod podcisnienia, sterownik, vacum itp itd. jesli gruszka jest zle ustawiona samochod czesto przechodzi w tryb serwisowy, kopci itp.
najlepiej daj sie komus przejechac co sie na tym zna. moze przewod podcisnienia, sterownik, vacum itp itd. jesli gruszka jest zle ustawiona samochod czesto przechodzi w tryb serwisowy, kopci itp.
Komputerem trzeba zrobic test tego zaworka i zobaczyc czy porusza się ciegno na turbinie. Jest w ogole podcisnienie w ukladzie sterowania?
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl