e39 touring pytanie

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
sebol
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2014-11-04, 09:18
Lokalizacja: wirek

e39 touring pytanie

Post autor: sebol »

Witam. Kokega kupil e39 kombi z pneumatycznym zawieszeniem z tylu i ma problem z amortyzatorami. Na stacji kontroli powiedzieli ze sa zużyte i dlatego sa drobne drgania podczas jazdy.moje pytanie jak sprawdzic amory czy sa dobre i gdzie na slasku mozna to sprawdzic jakis warsztat czy cos.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

skoro amory sa do dupy tzn ze trzeba je wymienic...sprawdzic je mozna tylko na stacji diagnostycznej

jechac autem na inna - skoro sie potwierdzi to trzeba wymienic

mozna spokojnie wywalic nivo - sprzedac co dobre i kupic zwykle amory
...tak znowu sie czepiam...
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Amory można sprawdzić tylko i wyłącznie na stacji diagnostycznej.
Jedyna opcja jak nie wierzysz w jakość sprzętu na tej to jechać na inną i wziąć wydruk.

Tutaj do poczytania o tym co znaczą te procenty.
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/26 ... odach.html
sebol
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2014-11-04, 09:18
Lokalizacja: wirek

Post autor: sebol »

A kolego napisales ze te nivo mozna wywalic?
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Oczywiscie ze mozna wywalic.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Mystic888 pisze:Oczywiscie ze mozna wywalic.
i to bez zadnego problemu
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

A ja mam pytanie : jeżeli kolega wywali NIVO i kupi amortyzatory , to jakie ma założyć sprężyny ?? z Touringa do 2000 roku czy są inne do lat 2000-2003 ??
U mnie też było NIVO i zmienili na zwykłe , gdy kupiłem jadąc do domu myślałem że amorki są do wymiany bo trzepało jak cholera , kupiłem amorki , wymieniłem i efekt o 5% lepszy , podobno za twarde fedry :razz: i a są do kombi na 100%, czy są jakieś DWA RODZAJE ??
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

Sprezyny sa takie same. Jedyna roznica byla sedan touring
:)
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

pytam dlatego że wydaje mi się że strasznie twardy jest i czuć dziury , w poprzedniej 5 miałem lepiej i bardziej pływał.. :roll:
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Jak coś mam takie amory do nivo.
Ale w e39 z nivo jest inna historia u mnie też pokazało że amory mają 0% potem że mają 30%, na sam koniec okazało się że urządzenie do sprawdzania nie może sobie poradzić dobrze z pomiarem ponieważ przeszkadzają w tym poduszki od nivo i konstrukcja tylnego zawieszenia, poszukaj w niecie jest dużo tematów o tym.
ODPOWIEDZ