Mam pytanie co będzie potrzebne do zmiany felg z ET 20 na ET 30 ..
pierścienie na pewno , ale czy dystanse też ?? Nie chciał bym dystansów kurde
Myślę czy nie będzie problemu z osadzeniem i miejscem koło amortyzatora i zaciski hamulców ..
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Zależy od budowy felgi mogą być potrzebne dystanse. Co do miejsca na zaciski to nie powinno być kłopotu, ale bezpieczniej było by przymierzyć, amor też raczej nie.
Tylko i wylacznie dystans inaczej na tej feldze nie pojezdzisz. Patrzac po tej feldze pochodzi z serii 3 wiec bedzie trzeba roztoczyc otwor centrujacy lub dystans ze zmiennym otworem bo inaczej nie wsadzisz. Jak cos to mam na sell komplet dystansow ze srubami
nie no dystansów nie chce , szkoda kłopotu.. Mało tych felg 18 cali z ET 20
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Głodek pisze:Tak jak Belex pisze ,nie da sie zmienić za pomocą dystansu odsadzenie koła z et 20 na et 30
czym niższe et tym bardziej koło wystaje na zewnątrz