BMW e46 330d nie równa praca silnika

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
darek2341

BMW e46 330d nie równa praca silnika

Post autor: darek2341 »

Witam wszystkich , chcialem przedstawić mój problem , auto przerywa na zimnym silniku, po rozgrzaniu przerywa ale praktycznie nie odczuwalnie . Gdy silnik jest rozgrzany i przerywa , jak dodam gazu tak do 4 tys obrotów to silnik pracuje równo. Dorzucam film
https://www.youtube.com/watch?v=un8gFwk ... e=youtu.be a tu dorzucam test z inpy test robiony na rozgrzanym silniku https://youtu.be/ iAqMUpSoIc . Drugi test robiony na zimnym wtedy kiedy przerywa najbardziej https://youtu.be/tW13rJQPQzM . Dziękuje bardzo proszę o pomoc.
Maver
Małopiszący
Posty: 40
Rejestracja: 2015-11-16, 09:46
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: Maver »

Ten ostatni filmik, jak go robiłeś, auto stało / gazowałeś / jechałeś ?

Nie ma tam chyba dźwięku więc ciężko coś wywnioskować.
Grzeją Ci świece ? Od tego zacznij.
Na korektach wychodzi że wtryski trochę szaleją, a jeżeli nie dodawałeś gazu to masz coś nie tak z ciśnieniem paliwa bo strasznie skacze ta wartość
darek2341

Post autor: darek2341 »

Witam kolego , testy były robione na postoju,a rzeczywiście te korekty strasznie skaczą, co do gazowania to nie pamiętam,ale muszę dodać ze jak zapale na biegu jałowym,to te korekty tak skaczą, a co do świec to błędu nie ma, ale świece chyba są ok,ponieważ w te mrozy pali od szczała.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

Cisnienie na szynie CR nie powinno spasc ponizej 300bar i powinno byc w miare stabilne dziwne ze nie wywala bledu. Proponuje sprawdzic wtyczke czujnika cisnienia szyny paliwowej (wyczyscic i posciskac piny).Wtryski wygladaja na eleganckie.
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

kisol pisze:Cisnienie na szynie CR nie powinno spasc ponizej 300bar i powinno byc w miare stabilne dziwne ze nie wywala bledu. Proponuje sprawdzic wtyczke czujnika cisnienia szyny paliwowej (wyczyscic i posciskac piny).Wtryski wygladaja na eleganckie.
Cisnienie na szynie CR dla silnika 184KM jest zadane 350bar, układ wtryskowy nie jest w stanie utrzymac całkowicie równego ciśnienia i zachodzą dewiacje na biegu jałowym zazwyczaj +-10bar.

Przy maksymalnym obciążeniu 1350bar seryjnie.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Maver
Małopiszący
Posty: 40
Rejestracja: 2015-11-16, 09:46
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: Maver »

Kisol na jakiej podstawie oceniasz wtryski że są eleganckie ?

Widać wyraźne skoki ciśnienia na listwie i skaczące non stop korekty...
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

Mam 2 M57 i w obu korekcja dochodzi do nawet 5 a silnik rowno pracuje a jezeli chodzi o wahania cisnienia to 10 bar ok ale nie 50 i wiecej.
Ja sie nie znam poprostu mialem taki przypadek .
darek2341

Post autor: darek2341 »

Witam, dzięki kolego kisiol , masz racje rzeczywiście ciśnienie skacze , ciekawe czy to może być czujnik na listwie czy przy pompie .Pozdrawiam
ODPOWIEDZ