Panowie jak w temacie. Zabieram się powoli do wymiany najprawdopodobniej uszczelki głowicy. Ale słyszałem różne wersje co do tej naprawy, że lepiej kupić blok.
Jakieś porady? Jakieś sprawdzone warsztaty ? na jakie koszta się powinienem przygotować?
planowane oszczędności na dzień dzisiejszy to 3000 zł.
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam.
Jakie masz objawy że chcesz wymieniać uszczelkę ??
Jak masz silnik m52 to jedyną wadą przy zmianie uszczelki to zrywające się gwinty w bloku . Wtedy zostaje zestaw naprawczy gwintów albo śruba M12 .
Ubytek płynu szukaj dziur, w płynie chłodniczym jest olej?
Jak tylko łyka olej ale nie ma go w płynie to nie uszczelka.
Przejrzyj wszystko i szukaj dziur, uszczelka to zawsze ostateczność.
nie zauważyłem oleju w płynie. Próbowałem robić test na olej w płynie(ale chyba nie wyszedł- albo uszczelka okej ) chce właśnie oddać najpierw do sprawdzenia co najprawdopodobniej może być nie halo.
Jak oleju nie ma w płynie i nie masz wycieku to nie ma opcji jest w komorze spalania.
Jak ginie płyn a test na obecność spalin jest negatywny to szukaj wycieku.
no jestem umówiony na kompresje na wtorek ale nie wiem czy się wyrobie bo trzeba auto zostawić a później nie będę miał jak do roboty jechać ... ;/ muszę jakieś auto pożyczyć
Boro pisze:no jestem umówiony na kompresje na wtorek ale nie wiem czy się wyrobie bo trzeba auto zostawić a później nie będę miał jak do roboty jechać ... ;/ muszę jakieś auto pożyczyć
Kompresja wyszła dobra, uszczelka Okej, i wyszło na uszczelniacze...
na ten moment wlałem troszkę gęściejszy olej 5w40, i teraz sprawdzę jak z spalaniem tego oleju będzie.