[E46] Wskaźnik paliwa
[E46] Wskaźnik paliwa
Witam. Mam nadzieję, że tym razem ktoś pomoże Otóż jakiś czas temu (około 4 miesięcy temu) wymieniałem pompę paliwa (nie przelewało paliwa z baku do baku, wyczytałem gdzieś na forum, wymieniłem i ot zadziałało), jednak pojawił się problem ze wskazaniem poziomu paliwa. Tankuję do pełna, ponad 50L, pistolet odbija, płacę, przekręcam kluczyk, a tu wskazanie pół baku oO. No okej, dojeżdżam do domu, a tu paliwa na wskaźniku już ponad 3/4. Odpalam samochód dnia następnego, bak prawie, że pełny.. Dojeżdżam do pracy i znów pół. Po kilkudziesięciu kilometrach wskazuje w miarę okej, czasem przybywa paliwa po kilku kilometrach, czasem ubywa. Jednak dziś, po przejechaniu 250km od pełnego tankowania świeci już prawie rezerwa i ani drgnie w górę ani w dół. Dodam, iż przy teście zegarów wskazuje jakieś tam wartości dla obu baków (zgadza się ze stanem pokazanym na zegarze). Warto jeszcze dodać, że po wymianie pompy i odłączeniu akumulatora na dłuższy czas, wskazania były prawidłowe do następnego tankowania. Podobno to bolączka E46, aczkolwiek nigdzie na forum nie znalazłem tematu tak dopasowanego pode mnie. Jeśli ktoś miał problem podobny lub wie gdzie leży przyczyna i jak naprawić niech się ze mną tym podzieli. Z góry bardzo dziękuję oraz pozdrawiam.
Jak masz miernik ,to możesz sprawdzić ścieżki elektryczne po których przesuwają sie pływaki ,może jest jakies mikro przetarcie,
Ja tam miałem tyle że w e36
Tankowałem do pełna wystarczyło że przejechałem sie kawałek ,pływak sie ruszał w baku i akurat trafił na przetartą ścieżkę i komp pokazywał rezerwę ,zablokowałem go po niżej przetartej ścieżki by zaobserwować efekty ,okazało się wszystko oki
Ja tam miałem tyle że w e36
Tankowałem do pełna wystarczyło że przejechałem sie kawałek ,pływak sie ruszał w baku i akurat trafił na przetartą ścieżkę i komp pokazywał rezerwę ,zablokowałem go po niżej przetartej ścieżki by zaobserwować efekty ,okazało się wszystko oki