[E39] cos sie tlucze w zawieszeniu

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
piotrek E39

[E39] cos sie tlucze w zawieszeniu

Post autor: piotrek E39 »

jak wpadam na nierownosci to slysze dziwne odglosy z tak mi sie wydaje amortyzatorow. dodam ze mam zalozone nowe amory, nowe sprezyny, drazki, koncowki drazkow łączniki stabilizatorów i gómy na drazku stabilizacyjnym , wachacz byłem na serwisie i wszystko jest ok z zawieszeniem, a jednak cos sie tłucze i teraz pytanie czy to magą byc górne mocowania amortyzatorów przednich te z łozyskami podobno cos takiego jest
Ostatnio zmieniony 2009-06-19, 08:06 przez piotrek E39, łącznie zmieniany 1 raz.
pastuch

Post autor: pastuch »

moj ojciec mial wybite pzednie amortyzatory jak mial taki stuki pomimo wymiany wszystkich innych elementow zawieszenia, ma e39 3.0 d z 2000r po wymiane amorkow stuki zniknely!, polecam sprawdzenie amorkow
Awatar użytkownika
MaRio-sKaTe
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-05-26, 09:33
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: MaRio-sKaTe »

pastuch, chyba kolega napisał, że ma nowe amory :568:

Jest bardzo wiele możliwości. Najlepiej podjedz na stacje diagnostyczną i niech Ci to sprawdzą.
piotrek E39

Post autor: piotrek E39 »

no bylem na stacji diagnostycznej wlasnie i jest ok, a cala zawieche robilem jakies 3000km temu. i jak stukalo tak stuka a mamory i reszta na 100% ok :???:

[ Dodano: 19 Czerwiec 2009, 22:12 ]
ja myśle że to moze bys łożysko amora przednieg
http://moto.allegro.pl/item664276111_lo ... 9_e46.html
jak myuslicie to moze być zależne od tego łozyska na diagnostyce podobno jest to nie do wykrycia, a ja tego nie wymieniałem. co o tym myślicie koledzy?? bo reszta na bank jest ok
Swobi

Post autor: Swobi »

Widzę że jesteś z DG, jak chcesz to wyśle Ci adres chłopaka z Sosnowca który Ci to zrobi za dobrą cene.
killme

Post autor: killme »

Tak, jest to górne łozysko amortyzatora.
W E39 jak juz coś tłucze to rzadko są to amortyzatory - zazwyczaj te łożyska i tuleje gumowo-metalowe na wahaczu górnym.

Jak będzies kupowac to zwróc uwage jakie masz u siebie, tj. u mnie orginalne były niższe te tuleje i po zakupie nowych auto staneło 1,5 cm wyzej..

Btw. co ty robiłeś z tym samochodem ze musiałeś wymieniac sprężyny?shock:
piotrek E39

Post autor: piotrek E39 »

zaraz ci powiem co robiłem z tym autem .... glebe :):) dlatego koniecznie bede musial zwrócić uwage na wysokoćś bo przeciez nie dlatego obniżałem autko żeby teraz wyglądala jak x5.

Swobi a ty przypadkiem nie jestes z okolic kieleckiej i nie śmigales na TAXI. ja jestem Piotrek brat magdy co z kulą śmigała.
Swobi

Post autor: Swobi »

piotrek E39 pisze:zaraz ci powiem co robiłem z tym autem .... glebe :):) dlatego koniecznie bede musial zwrócić uwage na wysokoćś bo przeciez nie dlatego obniżałem autko żeby teraz wyglądala jak x5.

Swobi a ty przypadkiem nie jestes z okolic kieleckiej i nie śmigales na TAXI. ja jestem Piotrek brat magdy co z kulą śmigała.
buahahah, no pewnie :DD
piotrek E39

Post autor: piotrek E39 »

dam rade sam to zrobic czy trzeba na warsztacik oddac??
Swobi

Post autor: Swobi »

piotrek E39 pisze:dam rade sam to zrobic czy trzeba na warsztacik oddac??
Piotrek najpierw zdiagnozuj co to jest bo się okaże że połowe rzeczy wymienisz i dalej będzie to samo.Tu masz ten warsztat o którym i pisałem i z czystym sumieniem mogę Ci go polecić http://szczegoly.pkt.pl/kwiecien_rafal_ ... 13248.html
piotrek E39

Post autor: piotrek E39 »

Swobi to będzie to bo wszystko mam wymienione amory wachacze łączniki gumy tarcze z klockami drazki kierownicze koncówki drążków zostały tylko te mocowania amorów albo maglownica ale maglownica ponad 1000 używka i nie wiadomo co trafisz a te mocowania 150 za 2szt wiec i tak je wymienie na 100% to bedzie to, tylko nie wiem czy dam rade sam to wymienić. Aha a paweł czym śmiga teraz?
ODPOWIEDZ