witam.
Mam taki problem otoż, nie dziala mi w pełni ogrzewanie,od strony kierowcy nadmuch chodzi idealnie ale od strony pasażera tylko dmucha ledwo wyczuwalnie, jeżeli przekrece to pokrętlo na konsoli centalnej:
na niebieskie czyli zimne to obie strony chodza jak należy
jak przekręce na czerwone czyli gorące to strona kierowcy jest ok a strona pasazera niestety nie.
Dodam ze jest to wersja z climatronikiem dwustrefowym, wszystkie filtry lącznie z kabinowymi wymienione, płyn chłodniczy też nowy.
nie podejrzewam jeza, bo bywogole było kiepsko z nadmuchem.
Czekam na sugestie.
[E39] OGRZEWANIE
[E39] OGRZEWANIE
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
To pokrętło służy do przełączania nadmuchu w "strefie twarzowej" na nagrzewnicy z ciepłego na zimne i odwrotnie. Być może linka sterująca nie do końca otwiera kanał na nagrzewnicy i stąd taki problem - ale to moje przypuszczenia...
P.S. Polecam sprawdzić też nadmuch przy przełączeniu z obiegu zewnętrznego na wewnętrzny czy jest jakaś różnica.
P.S. Polecam sprawdzić też nadmuch przy przełączeniu z obiegu zewnętrznego na wewnętrzny czy jest jakaś różnica.
"...ciesz się tym co masz, nie wymagaj za wiele..."
PRFESJONALNY MONTAŻ ORAZ SERWIS INSTALACJI TV, TV-SAT
PRFESJONALNY MONTAŻ ORAZ SERWIS INSTALACJI TV, TV-SAT
Prawdopodobnie tak sie stało tylko teraz pytanko jak dostać sie do linki, lub do tego korytarza zeby nim poruszac, zeby sie doblokowalzdziaszek pisze:Być może linka sterująca nie do końca otwiera kanał na nagrzewnicy i stąd taki problem - ale to moje przypuszczenia...
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
W e46 starczy wyciągnąć listwę ozdobną nad radiem, potem odkręcić i wyciągnąć radio i wtedy droga wolna by odkręcić wlot powietrza nad radiem. Po odkręceniu 2 śróbek całym wlotem starczy "wyjechać" - choć może stanowić lekki opór, ponieważ jest dobrze spasowany z rurą doprowadzającą powietrze. Następnie można z niego wypiąć te linkę która dochodzi do nagrzewnicy i nią steruje. Po wypięciu można na sucho (przestawić i pojeździć trochę bez ozdobnej kratki nawiewu) sprawdzić poprawne otwarcie i zamknięcie ( tzn czy z obu rur będzie dmuchało tak samo).djmario pisze:Prawdopodobnie tak sie stało tylko teraz pytanko jak dostać sie do linki, lub do tego korytarza zeby nim poruszac, zeby sie doblokowalzdziaszek pisze:Być może linka sterująca nie do końca otwiera kanał na nagrzewnicy i stąd taki problem - ale to moje przypuszczenia...
Nie wiem jak jest w e39 ale myślę że powinno być tak samo albo podobnie.
"...ciesz się tym co masz, nie wymagaj za wiele..."
PRFESJONALNY MONTAŻ ORAZ SERWIS INSTALACJI TV, TV-SAT
PRFESJONALNY MONTAŻ ORAZ SERWIS INSTALACJI TV, TV-SAT