metoda jest taka ustawiasz auto przednimi kołami wyżej niż tył można na lewarku lub jakiejś górce odkręcasz odpowietrznik i korek wlewu płynu i lejesz powoli do pełna i czekasz aż przetanie bulkać powietrze natępnie odapalasz silnik na włączonym ogrzewaniu na max i czekasz aż połknie płyn uzupełniając do stanu i jak przestanie z odpowietrznika uciekać powietrze dokręcasz odpowietrznik i dalej czekasz aż silnik sie zagrzeje .jak ogrzewanie ruszy to ok jak nie to daj mu odpocząć z uniesionym przodem z godzinkę i znowu odpowietrzamy układ aż ustapi CAŁY CZAS KONTROLUJEMY TEMPERATURĘ SILNIKA.
W swoim poście napisałeś tak jak by to było bardzo proste dlatego ci napisałem powodzenia... Kolega MIRAS bardzo ładnie i bardzo prosto ci to opisał jak to zrobić po fachowemu
Ksawer pisze:W swoim poście napisałeś tak jak by to było bardzo proste dlatego ci napisałem powodzenia... Kolega MIRAS bardzo ładnie i bardzo prosto ci to opisał jak to zrobić po fachowemu
Termostat wymieniony,nowy plyn,czujnik poziomu i odpowietrzony dziala az milo dzieki chlopaki za pomoc
Odświeżam temat.
E36 M52B20 grzeje się dużo wolniej. O ile jeszcze rok temu w zimie starczyło przejechać jakieś 4-5 km, to teraz trzeba 2x więcej a wskaźnik temperatury zatrzymuje się ze 2mm przed pionową kreską. Dopiero przy dynamicznej jeździe albo autostradzie dochodzi do pionu. Ogrzewanie kiedyś też działało lepiej. Strzelam że to termostat i mam zamiar jutro coś kupić, ale widzę że na realoem są podane 2:
88CEL 11537511580
92CEL 11537511083
Jest między nimi jakaś różnica czy oba będą pasowały? Wymienić jeszcze coś przy okazji (nie licząc płynu bo to wiadomo)?
Wymieniłem dzisiaj ten termostat i okazało się że siedział tam jeszcze oryginalny wahler z 95r 88*C, więc mam nadzieję że nie będzie problemów (ja wsadziłem 92*C). Wlazło koło 9 - 9,5l wody, a miało wejść jakiś 10,5 więc nie wiem czy wszystko wylałem. Wiecie z doświadczenia ile tam dokładnie wchodzi? A co do tej wody, mam nadzieję że do poniedziałku nie zamarznie bo mam zamiar wtedy zrobić płukankę .