no tak ale jak kupisz ten inny motor to i tak musisz go rozebrac i powymieniac uszczelki jak trafisz dobrze to moze remont glowicy nie bedzie potrzebny i wtedy 1000 w kieszeni zaoszczedzony... bo i tak i tak bedziesz rozbieral silnik w drobny mak zeby wal wyjac....daro 16v pisze:Pewnie latwiej ale nie lepiej bo nigdy nie wiesz co kupisz za wynalazek ,ale jak wiadomo wszystko kwestia kasyfranz3xxi pisze:masakra.... ale kombinowania... a nie lepiej kupic orginalne 2.8 ??
[E36] m50b25 => m50b28
Tak jak pisze, mozesz tez kupic gole M52B28 vanos lub podwojny vanos a ja potrafie to zlozyc na twoim osprzecie jak pisalem wyzej, nie trzeba silnika rozbierac.Krzys pisze:wiec zeby miec te B28 musialbym poprostu urzyc tych trzech podstawowych elementow ktore uzylem zakladajac temat, tak?? Mialbym wtedy dol od m54 srodek od m52b28 a gore od m50.
Jak ktoś szuka:
http://allegro.pl/item347151891_bmw_e46 ... k_2_8.html
Silnik 2,8 z gliwic, gość ma też 2,5l M54 troche taniej
http://allegro.pl/item350202383_bmw_e46 ... biegu.html
http://allegro.pl/item347151891_bmw_e46 ... k_2_8.html
Silnik 2,8 z gliwic, gość ma też 2,5l M54 troche taniej
http://allegro.pl/item350202383_bmw_e46 ... biegu.html