[E34] Problem z przegrzewaniem silnika

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Badziewia może nie masz ale z jakiegoś powodu te węże są twarde. Nie zawadzi sprawdzić CO czyli spaliny a propan-butan zapalniczką jak umiesz albo testerem na obecność tego gazu w układzie chłodzącym.
bartek1988
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2014-04-29, 12:08
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: bartek1988 »

OK a to najlepiej na diagnostyce może sprawdzić tymi sondami do spalin i LPG?
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Na stacji diagnostycznej co najwyżej sprawdzisz czy katalizator działa, te sondy do niczego się nie nadają.
Jeśli reduktor puszcza lpg do układu chłodzenia, lub Co2 przez uszczelkę/głowicę do chłodzącej to tego nie sprawdzą na stacji diagnostycznej.
bartek1988
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2014-04-29, 12:08
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: bartek1988 »

Aha to musze jakoś wykombinowac jak to sprawdzić a mmoże wezmę i jeszcze wykrece pompę wody i sprawdzę a jeżeli pompa będzie ok to wtedy będę działał dalej bo termostat chyba jest ok skoro węże są gorące, jako tako jeżdżę na co dzień i nic się nie dzieje temp w normie wszystko ok tylko to mnie nurtuje ze nie ma strumyka po dodaniu gazu hehe już są upały musze postać w porządnym korku to się dowiem hehe no i kurde teraz robie znajomemu kuchnie na wymiar po robocie i potrzebuje auta wiec jak tylko cos luzu będę miał to się chwyce tej pompy. Ciekawi mnie jedno odkąd tak jeżdżę bez strumyka hehe jak nie było upałów było ok potem pierwsze ok 40 stopni w słońcu i zaczęło dzwigac strzałke
bartek1988
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2014-04-29, 12:08
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: bartek1988 »

Witam znów dziś zakupiłem nowy korek wlewu i korek odpowietrzenia na wszelki wypadek jakby był wadliwy i muszę w wolnym czasie spuścić cały płyn z chłodnicy bo chyba tylko tak idzie odpowietrzyć układ, ale też czytałem i słyszałem od kumpla że bmw czasem ma tak że trzeba postawić przodem stromo do góry bo inaczej nie odpowietrzy się do porządku, już brakuje mi pomysłów ewentualnie jeszcze tą pompę wody wykręcić i modlić się żeby to było to.
stalgorzow
Małopiszący
Posty: 3
Rejestracja: 2015-05-31, 07:15
Lokalizacja: Gorzow Wlkp

Post autor: stalgorzow »

Witam mam taki problem od niedawna moja bmw e46 r98 od kilku dni przy takich upalach przy jeździe gaśnie mi silnik zaraz go odpalam i jest ok przejedzie sto metrów i znowu to samo może coś z hlodnica ponieważ co 2tygodnie wlewam 1litr płynu chłodzące albo czujniki warjuja
Seba:-)
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

stalgorzow pisze: hlodnica ponieważ co 2tygodnie wlewam 1litr płynu

o kurcze.... ;) stary...Ty nie masz wycieku tylko dziure w ukladzie ;]

silnik gasnie...bo wiele rzeczy moze pasc z powodu zapowietrzenia/przegrzania/itd itd....

zrob chlodzenie skoro masz cos do wymiany ( przy takim ubytku powinny byc plamy wszedzie i przy wszystkim co jest nieszczelne )

chyba ze uszczelka pod glowica...ale to kazdy warsztat sprawdzi

a tak juz odbiegajac od tematu....:

czesc mam bmw i gdzies mi znika plyn
nie wiem gdzie bo nei chcialo mi sie otwierac maski - dobra otwieram bo dolewam plynu ale to wszystko...juz sie nie rozgladam co moze byc nie tak
nie wiem czy to chlodnica bo nie chce mi sie schylac przed samochodem i wsadzac glowy pod zderzak...nigdy tam nic nie robilem i mimo ze chlodnica ma ponad 10 lat to pewnie nie zgnila i wszystko jest jak w nowym samochodzie - pomocy co moze byc nie tak...bo mysle ze mam wyciek...moze ktos ma dzisiaj talon na wrozke albo widzial cos w fusach od herbaty - z gory dziekuje za kazda sugestie
Ostatnio zmieniony 2015-08-04, 20:00 przez BeleX, łącznie zmieniany 1 raz.
...tak znowu sie czepiam...
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Jak mu ginie litr to powinien łatwo znaleźć przyczynę bo płyn chłodzący zostawia twardy biały osad. A jak nie ma osadu to silnik przepala płyn chłodzący.

Co to za silnik i co to znaczy gaśnie?
stalgorzow
Małopiszący
Posty: 3
Rejestracja: 2015-05-31, 07:15
Lokalizacja: Gorzow Wlkp

Post autor: stalgorzow »

Dzięki pany W sobotę Bede wszystko wiedział podłodze bo pod komputer jak nic nie wyjazd to pojadędo mechanika pozdro
Seba:-)
ODPOWIEDZ