zaswiecil sie check i sa dwa bledy p0171 p0174

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Świece mogły dostać po tyłku bo pewnie jeździł na ubogo, świece 4 elektrodowe jak tak sugeruję zmianę na jedną elektrodę plus przerwa jakieś ,8mm.
Na benzynie ten sam kłopot?
Pokasuj adaptacje wyłącz gaz i przejedź na benzynie tak z 100km i zobacz jak się według kompa ułożyło.

Korekta na wolnych obrotach przy silniku z zmiennymi fazami rozrządu, elektryczną przepustnicą i sterowniku o tak skomplikowanych mapach, serio szykuj kasę na nowy silnik xD
Swoją drogą gość podłączył się chociaż pod sterownik silnika czy tylko gaz?

Zobacz przewody czy przypadkiem nie pozaginały się od temperatury.

Tak wiem, że nie masz kompa to czas kupić kabel, 100zł no i laptop potrzebny ale przynajmniej będziesz wiedział co się dzieje z silnikiem, lub daj ogłoszenie na forum może ktoś w pobliżu ma kabel i jakąś wiedzę.
Ja mieszkam w Niegowonicach więc pewnie dla Ciebie za daleko.
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

podlaczyl kompa pod gaz i pod kompa z auta nie jest to 10cio letnie dziecko i chyba wie co robi a samochod podlaczyc pod kompa to nie jest problem bo mam pare km i sprawa zalatwiona swiece sa ok tak jak pisalem przed regulacja tego gazu problemu od dolu nie bylo
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

No u mnie też wiedział co robi a skończyło się na nowym kolektorze plus robienie od nowa instalacji silnika w innej firmie xD

Tak swoją drogą korekty na postoju bez obciążonego silnika hmmm fascynujące, muszę to przekazać wszystkim co stroją instalacje pb i lpg na lotniskach/autostradach/hamowniach, że budując mapy dla silników robią to źle.

Dobra dyskusja jest jałowa i będzie dalej.
Wrzucisz parametry pracy silnika na pb i lpg zgrane z sterownika ms43 firmy siemens to możemy rozmawiać dalej bo na oko to masz zrobioną na razie instalację lpg :bmw:
Awatar użytkownika
Mroziu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2014-05-12, 07:47
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Mroziu »

Świece mogły dostać po tyłku bo pewnie jeździł na ubogo, świece 4 elektrodowe jak tak sugeruję zmianę na jedną elektrodę plus przerwa jakieś ,8mm.
Chyba 0.8mm :cool:

Ja mam cztero elektrodową i nie narzekam
[you] uważaj na przejeździe bo Mroziu jedzie
szyma90
Małopiszący
Posty: 66
Rejestracja: 2011-09-02, 20:23
Lokalizacja: Jejkowice/ Rybnik

Post autor: szyma90 »

samael16 pisze:No u mnie też wiedział co robi a skończyło się na nowym kolektorze plus robienie od nowa instalacji silnika w innej firmie xD

Tak swoją drogą korekty na postoju bez obciążonego silnika hmmm fascynujące, muszę to przekazać wszystkim co stroją instalacje pb i lpg na lotniskach/autostradach/hamowniach, że budując mapy dla silników robią to źle.

Dobra dyskusja jest jałowa i będzie dalej.
Wrzucisz parametry pracy silnika na pb i lpg zgrane z sterownika ms43 firmy siemens to możemy rozmawiać dalej bo na oko to masz zrobioną na razie instalację lpg :bmw:



bylem u gazownika pogadalem mu co jest nie tak wzial kompa od gazu do auta podlaczyl kompa pod bmke pojezdzilismy troche i poprawil wszystko tak jak byc powinno ustawil na nowo mysle ze problem bedzie rozwiniety na te chwile moge powiedziec ze silnik pracuje rowno nie ma juz takiej dziury od dolu kazde dodanie gazu plynnie wchodzi na obroty i przyspiesza
ODPOWIEDZ