Świece mogły dostać po tyłku bo pewnie jeździł na ubogo, świece 4 elektrodowe jak tak sugeruję zmianę na jedną elektrodę plus przerwa jakieś ,8mm.
Na benzynie ten sam kłopot?
Pokasuj adaptacje wyłącz gaz i przejedź na benzynie tak z 100km i zobacz jak się według kompa ułożyło.
Korekta na wolnych obrotach przy silniku z zmiennymi fazami rozrządu, elektryczną przepustnicą i sterowniku o tak skomplikowanych mapach, serio szykuj kasę na nowy silnik xD
Swoją drogą gość podłączył się chociaż pod sterownik silnika czy tylko gaz?
Zobacz przewody czy przypadkiem nie pozaginały się od temperatury.
Tak wiem, że nie masz kompa to czas kupić kabel, 100zł no i laptop potrzebny ale przynajmniej będziesz wiedział co się dzieje z silnikiem, lub daj ogłoszenie na forum może ktoś w pobliżu ma kabel i jakąś wiedzę.
Ja mieszkam w Niegowonicach więc pewnie dla Ciebie za daleko.
zaswiecil sie check i sa dwa bledy p0171 p0174
No u mnie też wiedział co robi a skończyło się na nowym kolektorze plus robienie od nowa instalacji silnika w innej firmie xD
Tak swoją drogą korekty na postoju bez obciążonego silnika hmmm fascynujące, muszę to przekazać wszystkim co stroją instalacje pb i lpg na lotniskach/autostradach/hamowniach, że budując mapy dla silników robią to źle.
Dobra dyskusja jest jałowa i będzie dalej.
Wrzucisz parametry pracy silnika na pb i lpg zgrane z sterownika ms43 firmy siemens to możemy rozmawiać dalej bo na oko to masz zrobioną na razie instalację lpg
Tak swoją drogą korekty na postoju bez obciążonego silnika hmmm fascynujące, muszę to przekazać wszystkim co stroją instalacje pb i lpg na lotniskach/autostradach/hamowniach, że budując mapy dla silników robią to źle.
Dobra dyskusja jest jałowa i będzie dalej.
Wrzucisz parametry pracy silnika na pb i lpg zgrane z sterownika ms43 firmy siemens to możemy rozmawiać dalej bo na oko to masz zrobioną na razie instalację lpg
samael16 pisze:No u mnie też wiedział co robi a skończyło się na nowym kolektorze plus robienie od nowa instalacji silnika w innej firmie xD
Tak swoją drogą korekty na postoju bez obciążonego silnika hmmm fascynujące, muszę to przekazać wszystkim co stroją instalacje pb i lpg na lotniskach/autostradach/hamowniach, że budując mapy dla silników robią to źle.
Dobra dyskusja jest jałowa i będzie dalej.
Wrzucisz parametry pracy silnika na pb i lpg zgrane z sterownika ms43 firmy siemens to możemy rozmawiać dalej bo na oko to masz zrobioną na razie instalację lpg
bylem u gazownika pogadalem mu co jest nie tak wzial kompa od gazu do auta podlaczyl kompa pod bmke pojezdzilismy troche i poprawil wszystko tak jak byc powinno ustawil na nowo mysle ze problem bedzie rozwiniety na te chwile moge powiedziec ze silnik pracuje rowno nie ma juz takiej dziury od dolu kazde dodanie gazu plynnie wchodzi na obroty i przyspiesza