[E36] JAZDA ZIM¡ BMW - WASZE spostrzezenia - rady - opinie
Ha, ha, ha!!!
Najlepiej zainstalować w aucie miedzianą tabliczkę ze Świętym Krzysztofem, z wytłoczoną modlitwądla kierowców... i niech się dzieje co chce,
Ja osobiście wolę podriftować na suchej nawierzchni, a na lodzie niezależnie od stanu zimówek: POWOLUTKU gaz i hamulec - nie ma żartów bo blacharze u nas coraz więcej krzyczą.
Najlepiej zainstalować w aucie miedzianą tabliczkę ze Świętym Krzysztofem, z wytłoczoną modlitwądla kierowców... i niech się dzieje co chce,
Ja osobiście wolę podriftować na suchej nawierzchni, a na lodzie niezależnie od stanu zimówek: POWOLUTKU gaz i hamulec - nie ma żartów bo blacharze u nas coraz więcej krzyczą.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jak ci zostaly opony z zeszlego roku to to po co nowe??? oponki zuzywaja sie nierownomiernie i te bardziej zuzyte na przód a kupowaniu tylko baniol pisalbociek pisze:a nie lepiej kupic opony 4 w podobnynm stanie a niezeli 2 nowe i 2 jakies bardziej zuzyte ??? tez to w tych programach co wymienialiscie mowili
Dokładnie kolebka. Ja kupiłem bo musiałem. Wiadomo , zależy od kasy w portfelu. Akurat nazbierałem to mogłem sobie pozwolić na kupno nowych. Jeśli chodzi o pozostałe odpowiedzi to zgadzam się z opinią ,że lepsze na tył a te trochę gorsze do przodu. I nie ma już właściwie po co dyskutować. Sprawdzone, zatwierdzona. Pozdro
ja wam powiem tak pracowałem troche w warsztacie wulkanizacyjnym i ogolnie z autami mam doczynienia od łebka ( miałem warsztat z ojcem) i moje zdanei jest takie ze opony w lepszym stanie na os nap[edowa a gorsze na "wolna" dlaczego a mianowicie dlatego ze pozniej sa problemy z ruszaniem nawet na nieiwelkim wzniesieniu a co do uciekania tyłu auta na zakretqach to juz jest sprawa kierowcy jak jest rozsadny to potrafi mniej wiecej ocenic jaki jest zakret i przed nim zwolnic na tyle zeby spokojnie przejechac bez poslizgów ale to juz jest wyobraznia kierujacego co do hamowania to i tak zima powinno sie zmniejszac predkosc poprzez delikatne redukowanie i tylko wspomagac sie hamulcem i jaki z tego morał?? ze przy hamowaniu "biegami" lepsze opony przydaja sie na osi napedowej bo to one tu odgrywaja najwieksza role tworzac opor i hamujac
testowalem to na swoijej starej vectrze i bylo bardzo smiesznie kazde wzniesienie i juz byly problemy zato tyl sie trzymal fajnie wiec jaki sens zakladac na os ktora nei napedza lepiej w tym momencie zwolnic na luku czy zakrecie a wyjechac pod gorke a co do napedu na tylna os to wiadomo ze i lepiej na zakrecie sie bedzie trzymac i lepiej wyjezdzac na wzniesienia wiec lepiej zwolnic zeby przod nei uciekal a wyjezdzac wszedzie niz miec lepsza przyczepnosc na przodzie a stac przy najmniejszej gorce a wogole to masz racje przy flaszeczce omowimy ten temat