I to jest jeden plus, bo reszta to same minusy.roberto88 pisze:kisol dokladnie, przez jakis okres czasu wkladasz duzo kasy i juz jestes taki wyczerpany, a jak to odpali i zacznie ganiac to naprawde sie morda cieszy ... chociaz masa wydatkow przedemna i te najwazniejsze ale nie zaluje ani jednej zlotówki, bo kazda wydana zlotówka w auto to dobrze wydana zlotówka cytat od wlascieela (kolegi) bialej asry z TVN TURBOkisol pisze:plusy takich modyfikacji to jedynie satysfakcja ze zrobiles to sam i wiesz co masz i nikt nie ma takiego samego
http://pl.youtube.com/watch?v=Cd6njDCidxg
a tak wogule nie wiem jak chcesz swapuj ale ja bym swapowal
[E36] Jaki tylny most
DAREX, ile ludzi tyle zdan... ja uwazam ze swap to PLUS ;-)
ps. wlasnie dtego nie zauwazylem u was jakiegos pociagu do swapowania do dlubania u nas kurde mase tego samo za sibie fiesta vr6 turbo, 2.0 turbo , rs2000 no masa roznych projektow a u was nic trzeba was zarazic do swapowania .... czyzby jedyny swap to k64 ???
ps. wlasnie dtego nie zauwazylem u was jakiegos pociagu do swapowania do dlubania u nas kurde mase tego samo za sibie fiesta vr6 turbo, 2.0 turbo , rs2000 no masa roznych projektow a u was nic trzeba was zarazic do swapowania .... czyzby jedyny swap to k64 ???
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0