Szeroka stal.
Widzę, że muszę zostać przy 17stkach. No i opony łatwiej dostać. Mieliście racje, że 17 musi być. W takim razie zostanę przy 17 calach.
Najlepszym rozwiązaniem jest chyba 9j przód 10j tył.
A jeśli pomyślałbym nad 9,5 przód to jaką gumę na to naciągnąć żeby było w miarę bezpiecznie?
Przy 225 na 10" (tył) bokiem nie można chyba nie? (nie znam się na naciągach) Trzeba będzie przekładać sobie zwykłe stalówki na wieczorne akcje?
Najlepszym rozwiązaniem jest chyba 9j przód 10j tył.
A jeśli pomyślałbym nad 9,5 przód to jaką gumę na to naciągnąć żeby było w miarę bezpiecznie?
Przy 225 na 10" (tył) bokiem nie można chyba nie? (nie znam się na naciągach) Trzeba będzie przekładać sobie zwykłe stalówki na wieczorne akcje?
ja na 9,5" z tylu mam 225/35 i naciag jest spory. Mozna dac 215/40 ale to juz jest ostro. Zostan przy 9" na przodzie bo moze cie braknac z blotnikami. Latac bokami na takich oponach? 225/35 jest tak maly wybor ze szkoda opon. Do tego cena to minimum 150zl za sztuke w kiepskim stanie albo starym roczniku. Przy 2,0 i takich felach to naprawde szkoda silnika no i opona moze zjechac. Przy 9,5" z przodu pompa wspomagania tez pewnie ucierpi.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
Czyli zostaje przekładanie tylnych kółek
W takim razie najlepsza opcja to 9/10j ?
[ Dodano: 7 Listopad 2010, 21:48 ]
a jakby z czegoś takiego zrobić szeroka stal? http://allegro.pl/nowe-oryginalne-felgi ... 54174.html
W takim razie najlepsza opcja to 9/10j ?
[ Dodano: 7 Listopad 2010, 21:48 ]
a jakby z czegoś takiego zrobić szeroka stal? http://allegro.pl/nowe-oryginalne-felgi ... 54174.html
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 490
- Rejestracja: 2008-06-03, 16:39
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Ja przy 10 calach miałem opony 215/40 naciag był kosmos ale nie było zadnych problemow przy jezdzie a juz nie było mowy o spadnieciu czy zeslizgnieciu sie opony z felgi. Jedyny problem jest przy załozeniu i sciagnieciu opony. U mnie przy 9 calach i opona 215/40 z przodu pompa strasznie ucierpiała od wspomy bo nie oszukując sie jednak ciezko ma takie koła krecic.
Ja teraz na zime zrobilem szeroka stal 17x9 i 9,5 (z 7calowych stalowek e46) i tyl po przymierzeniu wystaje z 1cm za obrys ( katy 1st gleba jakies -70) przodow nie ogladalem (ale jak co to sie katy wieksze zrobi) . Na razie szukam kogos kto mi to wypiaskuje i maznie proszkowo w normalnej cenie Gume przewiduje 215/45 na 9,5 i 205/45 na 9 ( setup zimowy )