zrobiłem sobie remont silnika i całkowity remont głowicy a przepala mi takie ilości oleju że szkoda mówić mam zrobione 1300km a wlałem już 18 l. oleju w tym na zalanie silnika na suchy i nikt nie wie dlaczego może wy podowiecie błagam odma drożna i sprawna ssący i wydechowy też płyn czysty i wycieków brak a blok nie był zmęczony bo ranta na górze nie było więc co może być przyczyną głowica cała po regeneracji uszczelniacze zawory szczelność i planowanie
Nie ma bata, spala olej w cholerę! Coś jest gdzies źle poskładane, może którys pierścień pęknął podczas montażu i olej żre, to bym obstawiał.. Silnik mułowaty?? Sprawdz świece jak wyglądają i ciśnienie sprężania na cylindrach..
jezeli remont zrobiles sam to czeka Cie rozkladanie silnika na nowo...jezeli zleciles to komus to powinienes tam byc 9 litrow oleju temu...takie spalanie bardziej przypomina dziure w silniku niz nieszczelnosc na cylindrze...chyba ze na wszystkich bo pierwsze slysze zeby auto bralo tyle oleju...tak jak ktos napisal zerknac na swiece...sprawdzic kompresje koniecznie na cylindrach
zając11 pisze:silnik nie jest mułowaty kręci się nawet lepiej niż wcześniej a ciśnienie wynosi ponaad 12
olej moze byc wciagany przez pierscienie albo z gory od strony glowicy...kompresja niby taka dobra...no troche dziwne skoro olej tak znika...moze uszczelniacze od zaworow...
zając11 pisze:tak oczywiscie ze pierscienie robione
[ Dodano: 25 Styczeń 2011, 08:25 ]
to widocznie czeka mnie rozbieranie silnika na nowo a możliwe że odmą znika ten olej?
mozna wymienic odme...to akurat nie jest jakis ogromny koszt a na pewno latwiej to zrobic od rozbierania silnika...remont zrobiles a odmy nie zmieniles... przeciez to w zasadzie nowy silnik...
ja mam odme w pokrywie zaworów w formie kanalików zostały one przeczyszczone i wężyki też tak mi powiedzieli w salonie BMW w katowicach i nic to nie dało, jutro rozbieram silnik na nowo dzisiaj już zaczęła pluć olejem z wydechu dam znać jak zrobie i co było