Sprawa dotyczy silnika krokowego i obrotów. Na silniczku krokowy jest zalakowana srubke.
Srubka ta wchodzi do środka silniczka i utrzymuje ona pewien dystans tej ruchonej zapadki. Fabrycznie jest pewna szczelina w krokowcu. Czy wkrecajać tą srubke aby szczelina sie powiekszyła lub na odwrót wykręcajac aby szczelina sie zmniejszyła uzyskam zmiane obrotów biegu jałowego : Regulacja na przepustnicy nic nie daje bo po pewnym czasie auto wraca do swoich wcześniejszy obrotów. A chodzi mi o podniesienie obrotów.
Pacjent bmw 2.0 24V
Silniczek krokowy a obroty .....
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
- Lokalizacja: KaToWiTz
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
- Lokalizacja: KaToWiTz
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
- Lokalizacja: KaToWiTz
wiem że mozna przepływke sprawdzic czy jest dobra ale jak sie ja mierzy ?kisol pisze:beda probowac sie stabilizowac tak jak zakres krokowego na to pozwoli .Mogles nie ruszac przepustnicy a szukac gdzies indziej .Moze przeplywka juz daje za male napiecie na wolnych i to masz to samo jak bys ja reka przyslonil obroty spadaja