[E46] Szarpie na niskich obrotach przy przyśpieszaniu
: 2011-06-07, 20:25
Witam strasznie mi auto szarpie na niskich obrotach. Z samego rana problemu niema jak przejade z 5km to problem pojawia się tak w zakresie 700-1000obr przy depnięciu ile fabryka dała, po około 10km coraz bardziej czuć szarpnięcia / rwanie po przejechaniu 20-30 km strasznie już szarpie tak jakbym wbił sprzęgło dał 6tyś obr puszczał i wciskał sprzęgło.
Na LPG znacznie bardziej jest to wyczuwalne po długiej jeździe nawet w okolicy 2.5 tyś potrafi jeszcze szarpnąć...
Jak wbije 5 bieg i chwile go potrzymam na tym szarpaniu (przyśpieszam ile fabryka dała hamuje przyśpieszam) po takiej operacji wywala mi cewkę (odłącza ją). Jak go tak bardziej pomęczyłem to mi pokazało błąd na 4 cewkach...
Świece wymienione, fajki bardzo dobrze wyglądają, ale w nocy widać błyski tak jakby z jej wnętrza (rozświetlają obudowę) to z lewej to z prawej .., w tym miejscu je widać
Błyski widać na wszystkich cekwach dla testu kupiłem 1 fajkę by sprawdzić czy na nich nie przebija no i niestety nic się nie zmieniło tak więc to nie fajki...
Co może być przyczyną ???
na chwile obecną podejrzenia padają na :
Cewki
Czujnik impulsów wałka rozrządu
Czy mógłby mieć z tym coś wspólnego Czujnik impulsów wału korbowego??
Jest ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej na tyle życzliwy by pomóc mi podmienić te elementy ??. Obojętnie który z nich.
Mogę się jakoś odwdzięczyć .
Jak co pisać na gg 283187 .
Podmiana cewek = 10min
Podmiana jednego czujnika impulsów wałka rozrządu to około 30 min.
chyba że ktoś ma luzem albo do sprzedania to by było rewelacyjnie...
Na LPG znacznie bardziej jest to wyczuwalne po długiej jeździe nawet w okolicy 2.5 tyś potrafi jeszcze szarpnąć...
Jak wbije 5 bieg i chwile go potrzymam na tym szarpaniu (przyśpieszam ile fabryka dała hamuje przyśpieszam) po takiej operacji wywala mi cewkę (odłącza ją). Jak go tak bardziej pomęczyłem to mi pokazało błąd na 4 cewkach...
Świece wymienione, fajki bardzo dobrze wyglądają, ale w nocy widać błyski tak jakby z jej wnętrza (rozświetlają obudowę) to z lewej to z prawej .., w tym miejscu je widać
Błyski widać na wszystkich cekwach dla testu kupiłem 1 fajkę by sprawdzić czy na nich nie przebija no i niestety nic się nie zmieniło tak więc to nie fajki...
Co może być przyczyną ???
na chwile obecną podejrzenia padają na :
Cewki
Czujnik impulsów wałka rozrządu
Czy mógłby mieć z tym coś wspólnego Czujnik impulsów wału korbowego??
Jest ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej na tyle życzliwy by pomóc mi podmienić te elementy ??. Obojętnie który z nich.
Mogę się jakoś odwdzięczyć .
Jak co pisać na gg 283187 .
Podmiana cewek = 10min
Podmiana jednego czujnika impulsów wałka rozrządu to około 30 min.
chyba że ktoś ma luzem albo do sprzedania to by było rewelacyjnie...