e36 M52 320i PROBLEM NIETYPOWE FALOWANIE OBROTÓW !!!!
: 2011-10-06, 11:02
Witam,
Posiadam od niedawna BMW e36 Cabrio 320i z silnikiem M52 rok 1996 (TYLKO BENZYNA!)
Postanowiłem że wyciągne gume przepływomierza i wyczyszcze sobie przepustnice.. Przepustnice tylko przeczyściłem szmatką z benzolem...
Złożyłem wszystko i odpalam patrze a tu 1000RPM na jałowych po lekkim dodaniu gazu i puszczeniu auto samo wkręca się do 2 tysi i opada na 1400 i znów do 1900 i tak w kółko już nie wraca do 1000RPM dopiero po kolejnym odpaleniu znów na starcie ma 1000rpm a wystarczy lekko gaz dotknąć i znów się dzieje jak wyżej i to nie zależnie czy ciepły czy zimny. Również nie dopala paliwa.
Byłem na kompie i przepływka okej, podejrzenie padło na krokowca którego wymieniłem i dalej identyczny problem... Gumy sa idealne w dolocie.
Zastanawiam się jeszcze nad Czujnikiem położenia przepustnicy oraz Odstojnikiem (odmą).
Podaje link do filmu nagranego jak mi falują obroty, może ktoś już miał takie coś i wie co to jest:
http://www.youtube.com/watch?v=FBRCPqv0-vE
Posiadam od niedawna BMW e36 Cabrio 320i z silnikiem M52 rok 1996 (TYLKO BENZYNA!)
Postanowiłem że wyciągne gume przepływomierza i wyczyszcze sobie przepustnice.. Przepustnice tylko przeczyściłem szmatką z benzolem...
Złożyłem wszystko i odpalam patrze a tu 1000RPM na jałowych po lekkim dodaniu gazu i puszczeniu auto samo wkręca się do 2 tysi i opada na 1400 i znów do 1900 i tak w kółko już nie wraca do 1000RPM dopiero po kolejnym odpaleniu znów na starcie ma 1000rpm a wystarczy lekko gaz dotknąć i znów się dzieje jak wyżej i to nie zależnie czy ciepły czy zimny. Również nie dopala paliwa.
Byłem na kompie i przepływka okej, podejrzenie padło na krokowca którego wymieniłem i dalej identyczny problem... Gumy sa idealne w dolocie.
Zastanawiam się jeszcze nad Czujnikiem położenia przepustnicy oraz Odstojnikiem (odmą).
Podaje link do filmu nagranego jak mi falują obroty, może ktoś już miał takie coś i wie co to jest:
http://www.youtube.com/watch?v=FBRCPqv0-vE