[E39] gwint :P
[E39] gwint :P
jak wybrac gwint do e39 ? patrze za Ta technixami , gwarancja na 2 lata wiec mysle ze to dobra opcja , ma ktos jakies fotki na tym zawieszeniu jakiejs e39? najlepiej w sedanie ,
- Majk
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2009-07-13, 15:15
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Gołkowice City
A ja trochę odgrzeje kotleta. Co sądzicie o FK AK-Street http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 07148.html . Warto się w to pchać czy lepiej jednak wybrać coś innego. 

"Pod maską nic nie musi do siebie pasować kolorystycznie nie jeżdżę z nią otwartą. Było by to co najmniej nie praktyczne
"

Ile takich zestawów już "przeżyłeś"?FaTuM pisze:co forum to walkowanie ciagle tego samego nauczcie sie ludzie .
Miałeś coś do porównania czy tylko opierasz się na przeczytanych opiniach gdzieś na forach?

FK, MTS, a TAT to trzy różne zestawy!
Pomimo zbliżonej ceny nie polecam TAT,a

może twardy, ale mięknie na większej "przeszkodzie"
FK jeśli skręcone na max w dół - za miękko (na max w górę twardo, komfortowo ale źle wygląda)
MTS jeśli nie jest to TAT z naklejką MTS'a można jeździć

szału nie robi za taką kasę, ale amorki są bardziej wytrzymałe i przeżyją raczej dłużej...
Co do Racelandów nie wiem, nie miałem styczności, ale skoro dają trzy lata gwarancji to można zaryzykować (tylko ciekawe co nie podlega gwarancji


A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ze tak na poczatku zapytam nie odp. jezdziles kiedys na gwincie jakims innym niz tzn. Do 1 tysiaca zloty ? Jako kierowca chociaz pasazer pare metrow ? Czy tylko na youtube widziales ?Bo widze ze jestes obeznany nie samowice tak ja mam tuning art i mialem tez auto na pare dni z mts roznica jak mowilem kolosalna on niebieski a drugi czerwony. Jesli odroznisz 3 rodzaje gwintow w jednym samochodze z reszta sprawnych elem.zawieszeni to przyznam Ci racje , a jak Ci w trzeciej turze wloze pierwszy to nawet sie ni kapniesz , wiem tylko ze jeden idzie dac nizej bo ma jakies talezyki inne okragle czy cos i mozna dac nizej. Marcin to sa tak minimalne roznice ze czlowiek tego nie wyczuje . Czemu 95% uzytkownikow gwintow twierdzi to co ja ? Szkoda przeplacac te 100-200 zl jedynie dla gwarancji ktora chyba obowiazuje na sprezyny chyba 

Owszem zdarzyło mi się 
Jak niektórzy tutaj wiedzą nie jest to moje pierwsza beemka,
nie jest to również pierwsza z niskim zawieszeniem
Kilka ładnych lat temu wstecz nie było chińszczyzny i gwintów
za taką cenę jak teraz więc wiem co mówię
Gdybym teraz wsiadł do e46 to po pierwszych trzech km TaTechniksa rozpoznam
bez problemu
Jak również cenę zestawu po komforcie jazdy
jak Ty do przodu
PS
Obeznany to może złe określenie
Opieram się na własnych doświadczeniach,
a nie zasłyszanych i przeczytanych gdzieś tam w sieci

Jak niektórzy tutaj wiedzą nie jest to moje pierwsza beemka,
nie jest to również pierwsza z niskim zawieszeniem

Kilka ładnych lat temu wstecz nie było chińszczyzny i gwintów
za taką cenę jak teraz więc wiem co mówię

Gdybym teraz wsiadł do e46 to po pierwszych trzech km TaTechniksa rozpoznam
bez problemu

Jak również cenę zestawu po komforcie jazdy

Fatum ja na gwincie mam przejechane więcej na wstecznymFaTuM pisze:jezdziles kiedys na gwincie jakims innym niz tzn. Do 1 tysiaca zloty ? Jako kierowca chociaz pasazer pare metrow ?
jak Ty do przodu

PS
Obeznany to może złe określenie

Opieram się na własnych doświadczeniach,
a nie zasłyszanych i przeczytanych gdzieś tam w sieci


A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)