Witam, panowie mam taki problem. Otóż miałem sparciały przewód jak na foto i kapało paliwo z niego. Wymieniłem go i obroty na zimnym skaczą. Na ciepłym zwykle jest ok, ustabilizowane w okolicach 900.
Gdy się zaślepi tą rurkę to obroty są stabilne!
Odma jest zassana! I słychać świszczenie zasysanego powietrza przez malutką dziurke przy puszcze do której odma wchodzi. Na foto numer dwa zaznaczona odma i dziurka.
Dolot szczelny raczej, wszystko skręcałem i uszczelniałem waż odmy wyczyszczony z sporej ilości starego oleju. Jednak mocno go zasysa wiec tak czy inaczej raczej drożny nie jest...
Co do wymian to tak, wymieniony został jakiś czas temu przepływomierz i sonda lambda. Autku mocy nie brakuje jak na 1.6 jednak pali bardzo dużo...
Proszę o pomoc co boli mój samochodzik ? Czy gdzieś przeoczyłem jakąś nieszczelność w układzie dolotowym, czy możne coś innego...
[E36] M43 zassana odma, skaczace obroty po wymianie sparciał
Troche namieszałeś ale z tego co tu pisze wynika z tego że możesz mieć padniety regulator ciśnienia ale skoro auto poczuło rożnice po wymianie weżyka podciśnienia to może to być silniczek krokowy
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab213120.gif[/img][/url]
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
No właśnie po wymianie wężyka nie jest lepiej wcale, gdy jest zatkany autko lepiej się zachowuje.
No właśnie wszystko jest dziwne i nie wiem od czego zaczać... A co z tą zassana odmą ? Nie powinno być takiego efektu ?
[ Dodano: 21 Listopad 2011, 16:43 ]
A wiec tak, nikt nie pomogł, inne fora były objawieniem, podaje rozwiązaniem. Dla osób które kiedyś otworzą ten wątek, czy to z forum czy z google. Wiec uszkodzony był odpowietrznik skrzyni korbowej, mała puszeczka z dziurką, do której wchodzi odma. Membrana pęknięta, często też jest zawalona starym olejem. Wtedy powstają problemy z bigiem jałowym, świstem, gwizdem z pod maski.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =9&lang=pl
Drugim problemem były skaczące obroty lpg, gaśniecie, rozwiazanie przyniosła regeneracja parownika z zestawu z allegro za 40 zł
pozdro, 40 zł i autko jak nowe.
No właśnie wszystko jest dziwne i nie wiem od czego zaczać... A co z tą zassana odmą ? Nie powinno być takiego efektu ?
[ Dodano: 21 Listopad 2011, 16:43 ]
A wiec tak, nikt nie pomogł, inne fora były objawieniem, podaje rozwiązaniem. Dla osób które kiedyś otworzą ten wątek, czy to z forum czy z google. Wiec uszkodzony był odpowietrznik skrzyni korbowej, mała puszeczka z dziurką, do której wchodzi odma. Membrana pęknięta, często też jest zawalona starym olejem. Wtedy powstają problemy z bigiem jałowym, świstem, gwizdem z pod maski.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =9&lang=pl
Drugim problemem były skaczące obroty lpg, gaśniecie, rozwiazanie przyniosła regeneracja parownika z zestawu z allegro za 40 zł
pozdro, 40 zł i autko jak nowe.