Instalacja lpg
Instalacja lpg
Witam. Mógłby mi ktoś doradzić jaką instalacje wybrać do e46 320i 150KM??
Byłem u jednego z lepszych fachowców w mojej okolicy to zaproponował mi sterownik jakiś włoski który łączy się z OBD i sam sobie dozuje mieszankę, taki samoregulujący tylko nazwy nie pamiętam, ponoć bardzo dobry, 2 opcja to stag 300 premium i 3 opcja stag 300 i do wybranego sterownika wtryski hana
Byłem u jednego z lepszych fachowców w mojej okolicy to zaproponował mi sterownik jakiś włoski który łączy się z OBD i sam sobie dozuje mieszankę, taki samoregulujący tylko nazwy nie pamiętam, ponoć bardzo dobry, 2 opcja to stag 300 premium i 3 opcja stag 300 i do wybranego sterownika wtryski hana
Nie było to Lovato Easy Fast?piotr7276 pisze:Byłem u jednego z lepszych fachowców w mojej okolicy to zaproponował mi sterownik jakiś włoski który łączy się z OBD i sam sobie dozuje mieszankę, taki samoregulujący tylko nazwy nie pamiętam
Ja mam takie cudo u siebie i póki co jestem zadowolony.
Do zobaczenia na drodze [you]
gaz to takie fajne cos...co najbardziej przeszkadza ludzia ktorzy go nie posiadaja ;=]Marcin pisze:...nie infekuj tego silnika żadnym gazem
Beemki tego nie lubią wbrew temu jakie opinie pojawią się niżej...
MarcinE36Cabrio pisze:ze tak zapytam po co ci gaz?
po 1 nie za oszczedzisz na tym bo bierze i tak pare litrów wiecej czyli wyjdziesz na równo czy paliwo czy gaz
serio ? to samo wychodzi ? gazu wezmie powiedzmy 12 litrow...czyli wyjdzie 12x2.80 = 33.6 zl / 100 km
paliwa...spali z 10 w miescie....czyli 10x5.40 = 54 zeta / 100 km....tak rzeczywiscie......wychodzi to samo....nawet jak mu bedzie palila 15 ( a 2.0 nigdy tyle nie wciagnie ) to i tak wyjdzie taniej ;]
ps. co do spalania bylem optymista
jak ktos robi 5000 rocznie to moze sie nie zwroci.....jak ktos robi 30 000 rocznie...to zwroci sie bardzo szybko taki gaz
do autora tematu:
zakladaj staga300 premium i masz od razu ODB o ktorym pisales ( plus kazdy Ci to spokojnie zrobi/wyreguluje itd bo to chyba najpopularniejszy komp do gazu w polsce...wiec kabelek na allegro kosztuje 70 zl ) do tego zakladaj najdrozsze wtryski jakie znajdziesz ( hana moze byc...ja bym teraz zakladal matrixy ) i szukaj fachowca bo jak CI spartola nawierty w kolektorze dolotowym to bedziesz sie meczyl z obrtotami na biegu jalowym
...tak znowu sie czepiam...
Dokładnie tak jest ... ja jeszcze dodam od siebie że gaz jest w 100% opłacalny jak kręcisz do 3,5 - 4 tyś obrotówBeleX pisze:serio ? to samo wychodzi ? gazu wezmie powiedzmy 12 litrow...czyli wyjdzie 12x2.80 = 33.6 zl / 100 km
paliwa...spali z 10 w miescie....czyli 10x5.40 = 54 zeta / 100 km....tak rzeczywiscie......wychodzi to samo....nawet jak mu bedzie palila 15 ( a 2.0 nigdy tyle nie wciagnie ) to i tak wyjdzie taniej ;]
Chyba jestem żywym przykładem na to że do BMW nie zakłada sie Gazu
Sam w aucie miałem wiecej problemów niż pożytku
Spalanie niestety w mojej IS wychodze prawie na to samo (pisze prawie bo rożncia jest 10zł na 100km)
Ale uwierzcie mi wole dac 10zł wiecej i mieć swiety spokój z odpalaniem i innymi problemami ktorymi daży nas bezposredni lub posredni (sekwencja) wtrysk LPG
Auto szczegolnie BMW słabnie i to jak cholera
Pojeździsz troche zawory straca szczelośc i zaczna sie kłopoty
Pozatym silnik strasznie cierpi GAZ ma wieksza detonacje w cylindrach, miałem już w rece pare takich silników które co chwile były naprawiane przez GAZ
Instalacja została usunieta z mojego samochodu wraz z poczatkiem pierwszych mrozów
Sam w aucie miałem wiecej problemów niż pożytku
Spalanie niestety w mojej IS wychodze prawie na to samo (pisze prawie bo rożncia jest 10zł na 100km)
Ale uwierzcie mi wole dac 10zł wiecej i mieć swiety spokój z odpalaniem i innymi problemami ktorymi daży nas bezposredni lub posredni (sekwencja) wtrysk LPG
Auto szczegolnie BMW słabnie i to jak cholera
Pojeździsz troche zawory straca szczelośc i zaczna sie kłopoty
Pozatym silnik strasznie cierpi GAZ ma wieksza detonacje w cylindrach, miałem już w rece pare takich silników które co chwile były naprawiane przez GAZ
Instalacja została usunieta z mojego samochodu wraz z poczatkiem pierwszych mrozów
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab213120.gif[/img][/url]
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
to fajnie miales ustawiona ta instalacje...bo to co napisales to bajka przy dobrze ustawionej sekwencjiDidik pisze:Spalanie niestety w mojej IS wychodze prawie na to samo (pisze prawie bo rożncia jest 10zł na 100km)
jak masz takie bzdury pisac to lepej nie pisz nic...gaz ma wyzsza temperature spalania...Didik pisze:Pozatym silnik strasznie cierpi GAZ ma wieksza detonacje w cylindrach
jestem w stanie sie zalozyc...ze silniki byly niesprawne takze na paliwie.....tylko paliwo bardziej wybacza bledy lambdy przeplywki itd.....na gazie jak cos siada to od razu zaczynaja sie problemy i trzeba wszystko robic by bylo sprawne na 100%Didik pisze:miałem już w rece pare takich silników które co chwile były naprawiane przez GAZ
...tak znowu sie czepiam...
ja mam gazik w IS i fajnie pali i wszystko roznica tez jest duza miedzy paleniem paliwa a gazu duzo lepiej na gazie zawsze tez bylem przeciwnikiem ale wkoncu za drogie sie robi paliwo i smigam na gaziku jest git
[ Dodano: 17 Listopad 2011, 11:48 ]
a z drugiej strony ktos pisal ze ma jedno wychodzi gaz i paliwo heh za 100zl robie 400km ciekawe czy bym zrobil 400km na paliwie za 100zl ? niewydaje mnie sie heh
[ Dodano: 17 Listopad 2011, 11:48 ]
a z drugiej strony ktos pisal ze ma jedno wychodzi gaz i paliwo heh za 100zl robie 400km ciekawe czy bym zrobil 400km na paliwie za 100zl ? niewydaje mnie sie heh
owsick
BeleX,
Bzdury ??
Niestety niezwykłem bajek opowiadac Widziałem tłoki z auta które cały czas jeździło na gazie uwierz mi po 200tys w tłokach juz staja sie nie równe
I to jest własnie efekt wiekszej detonacji gazu
Po za tym może o tym świadczyć (w niektórych autach) fakt że w samochodach z LPG czesto padają uszczelki pod głowica albo nawet pekaja głowice
Ok wiem że w benzynowych też no ale z doswiadczenia wiem że znacznie rzadziej
Bzdury ??
Niestety niezwykłem bajek opowiadac Widziałem tłoki z auta które cały czas jeździło na gazie uwierz mi po 200tys w tłokach juz staja sie nie równe
I to jest własnie efekt wiekszej detonacji gazu
Po za tym może o tym świadczyć (w niektórych autach) fakt że w samochodach z LPG czesto padają uszczelki pod głowica albo nawet pekaja głowice
Ok wiem że w benzynowych też no ale z doswiadczenia wiem że znacznie rzadziej
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab213120.gif[/img][/url]
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Wszystko zależy kto i co zakłada... Bo jeżeli wsadzasz instalację za 2000zł a chcesz żeby była tak dobra jak ta za 6000zł to ktoś naprawdę musi być debilem "Tanio a dobrze" - takie coś nie instnieje... Albo tanio albo dobrze i trzeba wtedy słono zapłacić Ja miałem auto na gaz, nic się nie działo... Odpalało normalnie, mocy nie traciło, uszczelek nie wydmuchiwało - ale instalacja kosztowała 6000zł Coś za coś... Co do tych 200 000 km to wątpię żeby ten IS jeszcze tyle zrobił, także śmiało możesz spowrotem wstawić tą instalcjęDidik pisze:BeleX,
Bzdury ??
Niestety niezwykłem bajek opowiadac Widziałem tłoki z auta które cały czas jeździło na gazie uwierz mi po 200tys w tłokach juz staja sie nie równe
I to jest własnie efekt wiekszej detonacji gazu
Po za tym może o tym świadczyć (w niektórych autach) fakt że w samochodach z LPG czesto padają uszczelki pod głowica albo nawet pekaja głowice
Ok wiem że w benzynowych też no ale z doswiadczenia wiem że znacznie rzadziej
Kiedyś byłem świadkiem sytuacji gdy koleś kupował olej do VW Passata B6... Przyszedł po oryginalny (koszt 4L - 180zł) i cena mu nie pasowała bo dlaczego taki drogi. Nie wziął go i za godzinę przyszedł po zwykłego Lotosa 10W40 A potem słychać opinie że te 2.0TDi w B6 są daremne i umierają po 200 000km... O to trzeba dbać
I tak samo jest z instalacjami Co z tego że ktoś wsadzi instalację jak o nią nie dba i najlepiej żeby była tania Regularne przeglądy (fakt, kosztują trochę) i do tego odpowiednia istalacja i z autem nic się nie dzieje Ojciec też wsadził instalację do swojego m62b44 i jeździ 1,5 roku bez problemu Nic się nie dzieje z autem a na liczniku już prawie 285 000km
Mam znajomego który pracował w Niemczech przy instalacjach Didik, Ty piszesz że BMW nie znosi instalacji a on mi opowiadał że w firmie w której pracował większość samochodów to były auta z górnej półki... Zaczynając od Mercedesów klasy S, kończąc na Ferrari F430 I też jeżdżą na LPG...
moze cos ustalmy...glowice pekaja nie od "wyzszej detonacji gazu" ( nawet nie wiem co to pojecie oznacza... ) tylko od przegrzania silnika...dlatego w bmw tak bardzo istotny jest uklad chlodzenia...i to wlasciwie jest w 90% przyczyna pekniecia glowicyDidik pisze:I to jest własnie efekt wiekszej detonacji gazu
Po za tym może o tym świadczyć (w niektórych autach) fakt że w samochodach z LPG czesto padają uszczelki pod głowica albo nawet pekaja głowice
chcesz miec gaz zadbaj o chlodzenie...wymienic chlodnice - termostat - kolanka..... usunac wszelkie nieszczelnosci....do tego dochodzi ODPOWIETRZENIE ukladu ( nie odpalenie auta i czekanie az sie przegrzeje ) plus czeste zagladanie czy wszystko jest ok
...tak znowu sie czepiam...