Strona 1 z 2
[e39] problemy z odpaleniem
: 2012-01-15, 12:57
autor: grzeskobmwe39
WITAM. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem e39 525td. muszę długo kręcić na zimnym jak i na ciepłym silniku. a jak już odpalę i go zgaszę po jakimś czasie to paliwo ucieka z wężyków i jak przekręcę zapłon to paliwo jest na nowo nabijane do pompy. czy tak powinno być ze jak zgaszę auto to paliwo ucieka powrotem i wężyki są puste??? pozdrawiam
: 2012-01-15, 13:00
autor: MIRAS
na pewno nie w dieslu ważne jest zeby nie zapowietrzyć układu zasilania możliwe że padł ci jakiś zaworek
: 2012-01-15, 13:01
autor: grzeskobmwe39
ale jaki zaworek???gdzie tam jest jakiś zaworek??
: 2012-01-15, 13:05
autor: BeleX
bardziej obstawiam tutaj wine wtryskow
zrob w inpie zdjecia z korekcji wtryskow
: 2012-01-15, 13:05
autor: MIRAS
na pewno w pompie paliwa jest zaworek zwrotny
: 2012-01-15, 13:18
autor: grzeskobmwe39
ale wtryski by powodowały ze paliwo ucieka z wężyków???
: 2012-01-15, 13:25
autor: Ksawer
Tak jak Miras pisał,zacznij od zaworka zwrotnego przy pompie paliwa.To jest najczęściej przyczyną takiego zachowania diesla.
: 2012-01-15, 13:26
autor: MIRAS
nie rozumiem wtrysk działa jak dostanie paliwo pod ciśnieniem a puzniej jest szczelny a za dostarczenie paliwa odpowiada pompa są jeszcze węzyki przelewowe
: 2012-01-15, 13:32
autor: BeleX
sprawdz ten zaworek dla spokoju ale zerknij tez na kompa na korekcje wtryskow
: 2012-01-15, 13:34
autor: grzeskobmwe39
oki ide do auta zobaczyć a jeszcze gdzie się znajduje ten zaworek dokładnie żebym wiedział co rozebrać
: 2012-01-15, 13:41
autor: MIRAS
nie wiem gdzie się znajduje ale na pewno jest bo inaczej zapowietrzał by się silnik i nie odpali aż nie napompuje sobie paliwa
: 2012-01-15, 17:20
autor: KoNiK
Też mi sie tak dzieje, więc jak opanujesz problem to napisz co było, a jak nie to pod koniec tygodnia auto daje do mechanika
: 2012-01-15, 22:30
autor: grzeskobmwe39
No wiedz koledzy INPA nie wykazała nie mam błędów. zastanawiałem się żeby kupić zaworek zwrotny i nie wpiąć go w układ paliwowy tylko nie wiem dokładnie w którym miejscu będzie najlepiej?? macie jakieś sugestie czy przed filtrem paliwa albo za filtrem paliwa ale przed odpływem do baku Może to coś da?? miał ktoś taki problem?? pozdrawiam p.s. KoNIk napisz proszę do którego mechanika oddajesz???
: 2012-01-15, 22:43
autor: Ksawer
Podejrzewam że to są elektrozawory,a więc musi to być jak najbliżej pompy paliwa(czyli przed pompą).Na twoim miejscu oddałbym to do pompiarza a nie do zwykłego mechanika.
: 2012-01-16, 01:10
autor: KoNiK
Właśnie z mechanikiem mam problem, jeszcze na dobrego nie trafiłem, tylko elektryków mam takich co dają rade.
A coż to za jegomość ten pompiarz i gdzie go idzie dorwać ?? ja byłem pod autem i mam cały silnik ropą zalany, musiałbym to wymyć zeby wyciek zlokalizować, ale przy tych mrozach to nie wiem jak to zrobić.