Strona 1 z 1
[E39] Wielka zagadka braku mocy w mojej damie
: 2012-02-23, 19:23
autor: Majk
Panowie moje auto zagadkowo straciło swą moc. Opisując krótko. Moje auto poszło do mechanika bo wysypała się pompa wtryskowa. Wszystko ładnie pięknie pompa zrobiona, dodatkowo wymiana rozrządu, czyszczenie baku pompy w baku. Zostały również powymieniane węże paliwowe, wszystko cacy... Niestety nie. Auto jedzie ale nie mam mocy. Wiadomo po regeneracji pompy jest jakiś tam spadek mocy ale nie aż taki żeby czuć się jakby w 1500 kilowym aucie był silnik z cinkusia. W silniku po podmieniane zostało już chyba wszystko zaczynając od czujników po przepływke i dalej nic. Szczerze mówiąc nie wiem już czego jeszcze szukać. Zastanawia mnie jedna rzecz. Poprzedni właściciel wrzucił do auta jakiś czip do startu na ciepło. Jest on wpięty w komputer i zastanawiam się czy po zregenerowaniu pompy to on nie monci czegoś w kompie. A najlepsze jest to że po podpięciu pod kompa pod różnymi programami diagnostycznymi nie ma żadnych błędów. Zastanawia mnie jeszcze czy czasem nie padł wtrysk sterujący.Nie mam pojęcia gdzie i czego już szukać. Proszę o pomoc może ktoś coś doradzi
: 2012-02-23, 20:25
autor: Pablo
Majk pisze:Poprzedni właściciel wrzucił do auta jakiś czip do startu na ciepło.
jest to urzadzenie ktore montuje sie przy padajacej pompie wtryskowej jak auto ciezko pali. ma ono za zadanie oszukiwac komputer tak jakby silnik byl non stop zimny i grzeje swiece non stop po kazdym przekreceniu kluczyka. Jesli masz pompe zrobiona to wywal to ustrojstwo
A co do braku mocy jestes pewny za pompiarza?? jezeli pompa jest zle poskladana, zle zrobiona to auto moze wlasnie byc strasznie oslabione. Druga sprawa z tego co mi wiadomo to po regeneracji pompy jej sterownik powinien byc przeprogramowany nie wiem dokladnie o co w tym chodzi bo sie nei zaglebialem w ten temat.
: 2012-02-23, 21:29
autor: Majk
Za pompiarza jestem pewien. Pompa była robiona w zakładzie w Skoczowie który tylko tym się zajmuje. A mając na myśli sterownik chodzi ci o nastawnik ? Z tego co wiem był ustawiany od razu po zregenerowaniu pompy.
: 2012-02-23, 21:54
autor: BeleX
sprobuj skasowac adaptacje w inpie
: 2012-02-23, 22:02
autor: Majk
BeleX, jakbyś mi jeszcze opisał dokładnie co i jak to był bym wdzięczny
: 2012-02-23, 22:29
autor: BeleX
qrde Ty masz diesla...ale u mnie w paliwie kasuje sie adaptacje czujnikow w silniku ktore sterownik gromadzi w czasie ( czujniki walkow / przeplywke itd )......musisz szukac w module silnika w inpie...to bedzie gdzies w opcjach u mnie jezeli dobrze pamietam znajduje sie to zaraz na glownym ekranie gdzie wybierasz analogi / lambdy / cyfrowe wartosci itd
i tam jest delete adaptation...ale to w M52TU
w M51...cholera wie
nie wiem nawet czy jest taka opcja
: 2012-02-24, 22:21
autor: pazura
kopci?
: 2012-02-24, 23:53
autor: Majk
Nic nie kopci nic nie dymi. Poprostu brak mu mocy.
: 2012-02-25, 06:53
autor: pazura
wróć do pompiarza... Ten ze Skoczowa powinien to rozgryźć.. Ja stawiam na pompę, choć przyszła mi pierw na myśl przepływka, ale jeśli twierdzisz, że jest wymieniona i zaadaptowana (nr ręcznie wpisane poprzez kompa) to jeśli stało się tak po remoncie pompy... Można obstawiać coś z pompą..