e36 padnieta uszczelka- dylemat, swap??
: 2012-03-02, 18:25
Mój problem nadal trwa ale juz zdiagnozowany, po wymianie pompy problem nie ustał. Zapowietrzony układ to poprostu spaliny w układzie chłodzenia po sprawdzeniu testerem zawartość spalin w układzie wyszedł zielony kolor czyli uszczelka pod głowicą. Koszt? min.1000zł mysle ze to wina je..nego GAZU. I teraz Panowie pytanie. Bo zdaje sobie sprawe ze majac pełny M-Pakiiet do tego SZWAJCAR to nie pasuje 1.8 w takim aucie
mam sekwencje 2 letnią swiezo po wymianie reduktora i listwy (1000zł) na gwarancji na szczęscie. Myśle sprzedać sekwencje wartość ( 1500zł) nowa 2500 do tego sprzedac kilka gratów z silnika , nowa pompa wody, stara tez dobra, rozrusznik itp itd. i co dalej ??
1.8 is? nie chce juz 4 garków bo prawie jakbym wkładał to samo co mam a spalanie jak 2.0 chociaż była by to najtańsza opcja ale nie przekonuje mnie to jakos.
co myslicie o silniku 2.3 co by mogło zostac z serii (1. jaka cena SWAPU i ogolnie co byście zrobili w takiej sytuacji? dzieki z gory za odp.
mam sekwencje 2 letnią swiezo po wymianie reduktora i listwy (1000zł) na gwarancji na szczęscie. Myśle sprzedać sekwencje wartość ( 1500zł) nowa 2500 do tego sprzedac kilka gratów z silnika , nowa pompa wody, stara tez dobra, rozrusznik itp itd. i co dalej ??
1.8 is? nie chce juz 4 garków bo prawie jakbym wkładał to samo co mam a spalanie jak 2.0 chociaż była by to najtańsza opcja ale nie przekonuje mnie to jakos.
co myslicie o silniku 2.3 co by mogło zostac z serii (1. jaka cena SWAPU i ogolnie co byście zrobili w takiej sytuacji? dzieki z gory za odp.