Strona 1 z 3
[E36] Swap e36
: 2008-01-26, 12:30
autor: zawias
Witam , zaraz po zakonczeniu letniej pogody czyli kolo Wrzesnia bede chcial oddac swoja bunie do kompletnej pzrekladki na "nietypowy " silniczek w e36
, chcialbym abyscie rzucili mi jakies ciekawe propozycje myslalem o jakims 535i z e34 , w ostatecznosci zostane przy silniku m52 2,5 z e36
ten chyba ma ognisty z e36 i wiem ze juz ten silnik odpada bo nie miesci sie w komorze silnika
http://moto.allegro.pl/item298810852_si ... 0_m62.html
: 2008-01-26, 12:40
autor: Krzys
jak juz swapowac to na 2,8. 3,5 odradzam bo bedziesz mial klopoty. KOles od ktorego kupilem moje fele swapowal z 2,5 na 3,5 i ciagle cos nawalalo. Teraz chce wlozyc silnik z M3. W zasadzie wolalbym na twoim miejscu sprzedac auto iu kupic z silnikiem 2,8 niz przrabiac. Przerobka cie wyjdzie wiecej niz kupilbys gotowe do jazdy autko. Caly uklad jezdny musisz wymieniac od hamulcow, amorow, wal, dyfer i inne.
: 2008-01-26, 13:16
autor: zawias
nie bede sprzedawac auta , tak zrobilby kazdy chcac isc na latwizne chyba pozatym mam gdzies , i tak nie zwroci mi sie kasa ktora juz wsadzilem w auto , chce wrzucic nowy motor i tyle , wiem ze amory hamulce dyfer itd tez trzeba wymienic , i chyba zrobie tak jak mowisz zostane przy 2.5 albo 2.8 chociaz watpie ze uda sie dostac taki silnik
: 2008-01-26, 13:20
autor: Krzys
za ok 4 tys kupisz silnik z osprzetem tzn silnik plus skrzynia plus reszta gratow. Dokupisz wydech, wal, dyfer, amory(nowe) hamulce kable na aku z tylu i wiele innych [na forum nie przeklinamy]. Mysle ze ok 10 tys bedzie ksztowala cie ta przygoda.
: 2008-01-26, 20:24
autor: zawias
10tys to licze wlasnie caly silnik z osprzetem z nowymi amorkami do 6 garoweczki itd.
Dodane po 5 godzinach 33 minutach:
Decyzja zapadla , wiec
jakby ktos mial kompletny silnik ze skrzynia na swapa koniecznie 2.5 a jeszcze lepiej 2.8 , prosze pisac na PW :!:
: 2008-01-26, 20:30
autor: dave
Po co chcesz skrzynie wymieniac skoro z IS y pasuje do 2,5 jak tutaj sie niedawno doczytalem BaracuSS wlasnie wkladal skrzynie z IS do swojego potwora.
: 2008-01-26, 20:39
autor: zawias
yy a przelozenie ?
: 2008-01-26, 21:05
autor: dave
Najlepiej jak sie Korona wypowie ale z tego co doczytalem to skrzynia jest ta sama.
: 2008-01-26, 21:08
autor: zawias
a co do zawieszenia ? slyszalem ze gwintowane odpada ...
http://www.allegro.pl/item299594913_bmw ... nowe_.html
choc mialem te na oku ...
jakie kupowac zawieszenie ? co polecicie ? dodam ze interesuje mnie Tylko i Wylacznie nowe zawieszenie
: 2008-01-27, 06:30
autor: korona
Skrzynia moze zostac bo jest taka sama jak w 2,5l a w 2,8 tez wytrzyma i pasuje bezproblemowo, przelozenia skrzyni sa identyczne we wszystkich przypadkach, to dyfrem ustalasz przyspieszenie i pretkosc maksymalna.
: 2008-01-27, 10:24
autor: zawias
no to elegancko , czyli na skrzyni zaoszczedze
a co do zawieszenia ?
: 2008-01-27, 22:08
autor: Krzys
Bilstein B8 i tyle
A jesli juz robisz swap to tylko 2,8. bedzie ci brakowalo mocy a 2,5 jest prawie o 1 sek wolniejsze od 2,8 od 0-100.
: 2008-01-27, 22:21
autor: francik
: 2008-01-28, 10:40
autor: bociek
hehe zeby zrobic swapa na taki silnik to trzeba sie ladnie napocic
to jusz lepiej kupic m3 e36
: 2008-01-28, 10:45
autor: zawias
bede szukal raczej 2.5 lub 2.8 , sek w tym ze 2.8 ciezko dostac z tego co sie dowiedzialem
silnik EMKI odpuszczam , za duzo pieprzenia ...