Strona 1 z 1
[E46] Dziwne stuki
: 2012-05-16, 18:21
autor: bubuu19
Witam mam problem, i nie wiem co to moze byc. Przy zamianie biegu slychac dziwne stukniecie z okolic tylniego mozstu.... co to może byc??!!
A i w tylnym lewym kole w kapinie tez cos wali jak wjedzie sie w dziure
(wali i skrzypi) amory zmienione komplet oraz poduszki amortyzatora też lecz dalej sie trzaska mi skrzypi.
: 2012-05-16, 18:34
autor: GERMAN
Miałem podobnie tylko bez skrzypienia i były do wymiany tuleje tylnego mostu warto również sprawdzić połączenie wału ze skrzynią oraz z mostem mogą być gumy wytrzaskane albo oby dwie sprawy jednocześnie nie jestem mechanikiem jest to rada z własnego doswiadczenia jak by się to potwierdziło zainwestuj w pouliretany.
: 2012-05-16, 22:17
autor: janar_bm
odpowiedzią na pytanie jest guma numer 9 podtrzymująca dyferencjał wymieniałem ją kilka miesięcy temu podczas wymiany dyfra na inny stary domagał już się wymiany
: 2012-05-17, 18:10
autor: bubuu19
Kolego a jakaś inna podpowiedz niż "guma numer 9"?? dokladna nazwa?
: 2012-05-18, 11:54
autor: Masters
jest to tuleja łącząca dyfer z sankami taka duża
są też 2 z przodu nieco mniej istotne. no i 4 na sankach.
Lekceważenie stuków może prowadzić do wyrwania podłogi
: 2012-05-18, 21:13
autor: PRIMO
da sie to sprawdzic na jakis trzepakach ??
: 2012-05-18, 22:48
autor: bubuu19
W środę miałem przegląd i nic nie wyszło. Oś przednia i tylna była sprawdzana.
: 2012-05-18, 22:51
autor: bubuu19
Masters a jaki ona ma numer "jest to tuleja łącząca dyfer z sankami taka duża
"??
: 2012-05-19, 09:00
autor: whucrew
Powiem ci że diagnosta diagnoście nie jest równy. Jedz na szarpaki , wez swoją latarke wejdz z diagnostą pod auto i tak dlugo szukaj az znajdziesz. Oni potrafią się czepiac zarówki od tablicy rejestracyjnej a nie umieją znalesć wyrwanego mostu(nie wszyscy ale duża ich częśc).. Ja obstawiam któreś z gum
: 2012-05-21, 22:25
autor: Masters
Wpadnij do nas na Dąbrowe to sie sprawdzi.
Tego na szarpakach się nie sprawdza
. 1 osoba musi wskoczyć pod auto a 2 dosyć energicznie musi ruszyć.
Na oko też można to ocenić bez ruszania oglądasz do okoła tuleje sprawdzasz czy niema pęknięć. możesz też napierać na dyfer. Ale najlepiej ruszyć przód tył.
to tuleja nr 9 najbardziej dostaje po tyłku przy ruszaniu jeśli jest uszkodzona dyfer ma luz, przez co może się rozpędzać i tylna lewa tuleja udeża w podłogę a to prowadzi do wyrwania całego koszyczka wraz z podłogą.
: 2012-05-22, 07:01
autor: janar_bm
ja już miałem delikatne pęknięcie na powierzchni lakieru na wszelki wypadek zadziałałem i w Katowicach zaspawali mi cały uchwyt grubą blachą
koszt zabawy od 300-700zł wiec radze sprawdzić uchwyt wózka w e46 uciążliwy problem
: 2012-05-29, 19:21
autor: bubuu19
Wielkie dzięki to była ta właśnie guma trzymająca dyfer z sankami. lecz dalej jest dziwnie stukanie i skrzypienie w prawym tylnym kole co to moze być zaś jakaś tulejka czy łacznik stabilizatora??
: 2012-05-29, 20:44
autor: GERMAN
: 2013-11-17, 20:08
autor: lejek