[E46] E46 318i czy to problem z odma?

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
kucik19899
Małopiszący
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-05, 09:31
Lokalizacja: SIemianowie

[E46] E46 318i czy to problem z odma?

Post autor: kucik19899 »

Koledzy jako ze mam samochod któtko pisze z takim pytaniem, pracuje mi nie rowno moje bmw tak jakby chwytało lewe powietrze, istnieje podejrzenie ze to odma gdyz jak odkrece korek z oleju na wlaczonym silniku bardzo chlapie mi olejem, obroty faluja,

jest moze jakas szansa ze to uszczelki kolektora ssacego? dam rade sam wymienic odme jest to skomplikowane prosze o rady,
namiary na jakiegos mechanika blisko siemianowic
RAVEN
Przyjaciel klubu
Posty: 291
Rejestracja: 2011-08-22, 10:22
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RAVEN »

Sprawdź kable, świece, krokowy. Podepnij pod kompa może coś wykaże ..mi moja falowała(drżała) i się okazało, że sonda była strzelona ;/
Gdyby Bóg Kochał Przód Naped To....
To Chodzilibysmy na Rekach :)
Moje Bmw Kliknij Zobacz Oceń
/viewtopic.php?t=14028
kucik19899
Małopiszący
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-05, 09:31
Lokalizacja: SIemianowie

Post autor: kucik19899 »

tylko ze u mnie dziwnie pluje tym olejem jak odkrece korek, tam gdzie odma syczy
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Plucie olejem to normalna rzecz bo wałek się obraca i chlapie, nie może mieć przedmuchu i dymić bo to oznaka uszkodzonych uszczelniaczy zaworowych. Jeśli łapie gdzieś lewe powietrze to powinno być słychać syczenie.
kucik19899
Małopiszący
Posty: 11
Rejestracja: 2012-08-05, 09:31
Lokalizacja: SIemianowie

Post autor: kucik19899 »

SYCZENIE SLYCHAC ALE Z ODMY TAM PRYSKALEM NA OKOLO KOLEKTORA SSACEGO PLAKIEM I NIC RZADNEGO PODNOSZENIA OBROTÓW CZYLI POWIETRZA LEWEGO NIE MA

A CO DO KORKA OLEJU NO TO Z TAMTAD DMUCHA POWIETRZEE
bytomski1984
Małopiszący
Posty: 57
Rejestracja: 2012-09-06, 07:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: bytomski1984 »

Ja miałem podobnie jak stałem na swiatłach obroty rosły mi powoli doo 2tys i momentalnie spadały. i tak w kólko. Rozebrałem cały dolot pomontowałem poczysciłem wtyczki z przepływomierza i do dzis nic sie nie dzieje
BanditenMotorWagen
ODPOWIEDZ