[e46 320d] Paliwo sie "cofa"
[e46 320d] Paliwo sie "cofa"
Mam taki problem jeśli auto stoi mi dłużej, jakieś 6h to żeby je odpalić muszę czekać na przekręconym zapłonie aż pompka z baku nabije mi paliwa, jeśli odpaliłbym auto od razu to to pochodzi 2s i zgaśnie, a potem to już tylko długie kręcenie rozrusznikiem pozostaje (bardzo długie). I pytanie do was miał już ktoś podobny objaw? Jest jakiś zawór zwrotny w instalacji paliwowej który mógł się zaciąć? Czekam na jakieś propozycje jak rozwiązać ten problem.
[URL=http://www.fotosik.pl]
a nie zapowietrza Ci sie układ paliwowy, jakas nieszczelnosc ??
- przewody przelewowe na wtryskach (sparciałe)
- same wtryski ( miejsca podłączenia rurek wysokiego ciśnienia do wtrysku )
- odpowietrzenie zbiornika paliwa
możesz zamontowac zaworek zwrotny miedzy pompą paliwa a filtrem bo nie jestem przekonany czy bawarki miały seryjnie montowany ale raczej nie, tylko pamietaj zeby go zamontowac zgodnie z kierunkiem przepływu
- przewody przelewowe na wtryskach (sparciałe)
- same wtryski ( miejsca podłączenia rurek wysokiego ciśnienia do wtrysku )
- odpowietrzenie zbiornika paliwa
możesz zamontowac zaworek zwrotny miedzy pompą paliwa a filtrem bo nie jestem przekonany czy bawarki miały seryjnie montowany ale raczej nie, tylko pamietaj zeby go zamontowac zgodnie z kierunkiem przepływu
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Każdy diesel ma montowany zawór w pompie wtryskowej, w Twoim przypadki w pompie wysokiego ciśnienia. Zdejmij obudowy z góry silnika sprawdź czy gdzieś się poci paliwem. Może być też tak ze zawór który jest w pompce wstępnej uległ uszkodzeniu i paliwo cofa się, aż do zbiornika, wtedy odpalasz tylko na paliwie z filtra dlatego chodzi przez chwile i gaśnie potem zapowietrza wtryski.
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Bo zawór będzie albo w pompie wysokiego ciśnienia przy silniku, albo w pomocniczej.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Prawdopodobnie 7 na rysunku.
A ja zawsze myślałem że 2,0 jest na CR <lol>
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Prawdopodobnie 7 na rysunku.
A ja zawsze myślałem że 2,0 jest na CR <lol>
nie przedliftowyłukasz735 pisze:A ja zawsze myślałem że 2,0 jest na CR <lol>
[URL=http://www.fotosik.pl]
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Człowiek uczy się przez całe życie :P
Skoro to nie jest CR to możesz zrobić test butelki.
Bańka z ropą, wężyk przezroczysty. Najpierw podpinasz prosto do pompy wtryskowej odpalsz, gasisz sprawdzasz czy cofa się paliwo, potem podpinasz przed filtrem paliwa i tak samo, na koniec odpinasz przy samej pompie przy zbiorniku.
Skoro to nie jest CR to możesz zrobić test butelki.
Bańka z ropą, wężyk przezroczysty. Najpierw podpinasz prosto do pompy wtryskowej odpalsz, gasisz sprawdzasz czy cofa się paliwo, potem podpinasz przed filtrem paliwa i tak samo, na koniec odpinasz przy samej pompie przy zbiorniku.
jak masz M47 tzn 136km to masz silnik na pompie VP44... miałem taką wcześniej... stojąc przed autem i patrząc na prawą stronę silnika (koło filtra oleju) idzie przezroczysty wężyk... najlepiej aby ktoś kręcił silnikiem a ty prześwietl go latarką czy nie ma w nim pęcherzyków powietrza...
najlepiej zatankuj auto do połowy baku...
i sprawdź wtedy czy auto normalnie pali... (ciśnienie paliwa z baku powinno docisnąć paliwo do pompy aby odpalało normalnie jeżeli jest to co myślę)
nie czarując cię przedstawione twoje objawy wskazują na rozszczelnienie pompy wtryskowej a ona to raczej spory wydatek ( ja w 2008r. za NOWĄ pompę zapłaciłem 3700zł) więc jeżeli auto Ci będzie odpalać na 1/2 baku to radzę go tak sprzedać i to jak najszybciej... rozszczelnienia pompy nie idzie uszczelnić bo rozszczelnienie wynika z wytrarcia się tłoczka w pompie , to jest ta sama pompa co w audi 2,5TDI 150km tylko tam jest rozdzielacz na 6cylindrów a w twoim bmw na 4, jak by co to służę pomocą
najlepiej zatankuj auto do połowy baku...
i sprawdź wtedy czy auto normalnie pali... (ciśnienie paliwa z baku powinno docisnąć paliwo do pompy aby odpalało normalnie jeżeli jest to co myślę)
nie czarując cię przedstawione twoje objawy wskazują na rozszczelnienie pompy wtryskowej a ona to raczej spory wydatek ( ja w 2008r. za NOWĄ pompę zapłaciłem 3700zł) więc jeżeli auto Ci będzie odpalać na 1/2 baku to radzę go tak sprzedać i to jak najszybciej... rozszczelnienia pompy nie idzie uszczelnić bo rozszczelnienie wynika z wytrarcia się tłoczka w pompie , to jest ta sama pompa co w audi 2,5TDI 150km tylko tam jest rozdzielacz na 6cylindrów a w twoim bmw na 4, jak by co to służę pomocą
Jadąc z prędkością 250km/h...
To co jest przed tobą...
Jest już przeszłością...
To co jest przed tobą...
Jest już przeszłością...
Mam pytanie, bo rozmawiałem wczoraj z pewnym gościem który ma e39 2,5l w dieselku i mówi że u niego są dwie pomki paliwa, jedna w baku, a druga mniej więcej pod kierowcą, jest to prawda i czy w e46 też tak jest?
[URL=http://www.fotosik.pl]
Jest ale w poliftachKoNiK pisze:Mam pytanie, bo rozmawiałem wczoraj z pewnym gościem który ma e39 2,5l w dieselku i mówi że u niego są dwie pomki paliwa, jedna w baku, a druga mniej więcej pod kierowcą, jest to prawda i czy w e46 też tak jest?
Przed lifty tego nie miały... I raczej to nie jest z webasta bo 330d nie miało webasta a pompka była
A po drugie gdyby było coś z nią nie tak to wcale nie odpalisz auta