[Exx] e46 gdzie i kto najlepszy do ustawienia geometri
[Exx] e46 gdzie i kto najlepszy do ustawienia geometri
Hej
wymienilem oponki na nowe mam gwinty poprzednie opony nie rowno zbierało zbieznosc mialem dwa razy ustawianą ale nadal zbierało opony, słyszalem ze mozna tez zrobic geometrie zawieszenia niby moj mechanik znajomy kiedys mi to robił ale mam watpliwosci chce to sprawdzić
poleci ktos kogos w okolicy rybnik itp. ???
wymienilem oponki na nowe mam gwinty poprzednie opony nie rowno zbierało zbieznosc mialem dwa razy ustawianą ale nadal zbierało opony, słyszalem ze mozna tez zrobic geometrie zawieszenia niby moj mechanik znajomy kiedys mi to robił ale mam watpliwosci chce to sprawdzić
poleci ktos kogos w okolicy rybnik itp. ???
Sama zbieżność na zwykłym zawieszeniu ok. - każdy kto zajmuje się geometrią to
ogarnie.
Problem zaczyna się przy zawieszeniach tuningowanych.
Takim zawieszeniem może być np. m-technik, które jest niższe od serii o kilka centymetrów.
Lecz posiadając tylko taki program - nie ustawi nic w gwintach...
Tu zaczyna się problem.
Musi być wtedy dobry fachman, który poustawia to wszystko na lustrach
ogarnie.
Problem zaczyna się przy zawieszeniach tuningowanych.
Takim zawieszeniem może być np. m-technik, które jest niższe od serii o kilka centymetrów.
Lecz posiadając tylko taki program - nie ustawi nic w gwintach...
Tu zaczyna się problem.
Musi być wtedy dobry fachman, który poustawia to wszystko na lustrach
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
zmienilem zdanie gadalem z kumplem i powiedzial ze przy takim obnizeniu jakie mam nic wiecej nie zrobi mi ten facet, zastanawiam sie zeby zamontować CAMBERY cos takiego tu chyba sie mozna bawic do woli w ustawieniu
http://allegro.pl/regulatory-camber-pla ... 99777.html
orientuje sie ktoś czy na tył też coś podobnego jest ???
http://allegro.pl/regulatory-camber-pla ... 99777.html
orientuje sie ktoś czy na tył też coś podobnego jest ???
jest na tył
ale te cambery będą skrzypieć przy skręcaniu
kołami
Jeśli jesteś w stanie to przeżywać bez nerwów to kupuj
Za dobry komplet musisz dać na ebayu jakieś 200-250 € minimum
Widziałem jakiś czas temu kpl przód+tył używany za 300€ od jakiegoś
makarona
ale te cambery będą skrzypieć przy skręcaniu
kołami
Jeśli jesteś w stanie to przeżywać bez nerwów to kupuj
Za dobry komplet musisz dać na ebayu jakieś 200-250 € minimum
Widziałem jakiś czas temu kpl przód+tył używany za 300€ od jakiegoś
makarona
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja już totalnie nie rozumiem czego ty chcesz
Nie równo Ci się ścierają opony, ale jednak rezygnujesz z ustawienia zbieżności i kątów.
Cambery i regulowane tylne wahacze są po ty by ustawić sobie duże negatywy itp.
Jak masz szeroką felgę i nie umiesz jej zmieścić to właśnie wtedy potrzebujesz cambery
by ustawić sobie wszystko.
Camber plate jak założysz z przodu to nie dość że skrzypi tak jak Marcin napisał,
to jest efekt przeskakiwania sprężyny ;/
Dodatkowo pamiętaj że duże negatywy zjadają opony w tak krótkim czasie że bd zmieniał opony co miesiąc.
Nie równo Ci się ścierają opony, ale jednak rezygnujesz z ustawienia zbieżności i kątów.
Cambery i regulowane tylne wahacze są po ty by ustawić sobie duże negatywy itp.
Jak masz szeroką felgę i nie umiesz jej zmieścić to właśnie wtedy potrzebujesz cambery
by ustawić sobie wszystko.
Camber plate jak założysz z przodu to nie dość że skrzypi tak jak Marcin napisał,
to jest efekt przeskakiwania sprężyny ;/
Dodatkowo pamiętaj że duże negatywy zjadają opony w tak krótkim czasie że bd zmieniał opony co miesiąc.
ja juz tez nie wiem, kumpel co zakladal mi gwint twierdzi ze juz wiecej nic nie zrobie, a mam obnizone ok 60 na 55mm opony 225/40/18 8J ustawil mi jedynie zbieznosc,
zaś druga osoba z innego forum tak mi napisała
( Co do ścierania się opon to, nawet na minusie będą się ścierać równo pod warunkiem, że zadbasz o jedną rzecz. Koła na geometrii muszą być idealnie prosto. Jeśli spełnisz ten warunek to koła na minusie będą się ścierać równo, nie będą wycinać samego środka.)
i teraz nie wiem czy pakować kase w ciemno ze coś ustawi i jechac do radlina czy dołożyć i kupic cambery
zaś druga osoba z innego forum tak mi napisała
( Co do ścierania się opon to, nawet na minusie będą się ścierać równo pod warunkiem, że zadbasz o jedną rzecz. Koła na geometrii muszą być idealnie prosto. Jeśli spełnisz ten warunek to koła na minusie będą się ścierać równo, nie będą wycinać samego środka.)
i teraz nie wiem czy pakować kase w ciemno ze coś ustawi i jechac do radlina czy dołożyć i kupic cambery
może niech sie wypowiedzą osoby co mają gwintowane zawieszenie, nie macie problemu z nierównomiernym zużyciem bienika od strony wewnętrznej ??
bylem w warsztacie w rybniku gadałem z facetem i to samo co inni twierdzi
ble ble ble e46 nie ma z przedu regulowanego konta jedynie tył a przy obnizeniu i tak juz nic wiecej nie da sie zrobic. i tak w dwóch warsztatach hmm.
bylem w warsztacie w rybniku gadałem z facetem i to samo co inni twierdzi
ble ble ble e46 nie ma z przedu regulowanego konta jedynie tył a przy obnizeniu i tak juz nic wiecej nie da sie zrobic. i tak w dwóch warsztatach hmm.