Strona 1 z 1
Swap z 1.8i na 3.0 v8 do e46
: 2012-09-24, 18:28
autor: bubuu19
Pytanie nie jak to zrobic ale czy to bedzie działać bez przeróbek jakiś wiekszych mam możliwośc zakupienia 3,0 v8 z e38 czy to wejdze do e46 czy bede musial cos wiecej przerabiac czy poprostu dołożyc z 2tys i wsadzic 3,0 m54???
: 2012-09-24, 19:09
autor: Pablo
Bedzie dosyc wielka rzeźba polecalbym jednak m54 niemasz wtedy problmu z wiazkami mocowaniami wydechem itd
: 2012-09-24, 19:20
autor: PRIMO
nie widze sensu wkladania 3.0 V8 ktore ma tylko 218 koni i przy tym rzezbic nie wiadomo ile... bierz 3.0 231kucy i o wiele mniejszy problem
: 2012-09-24, 21:10
autor: ManiekCSL
dołożyć 2 tys i wsadzić m54?
Człowieku, te M54 wyjdzie się jeszcze taniej w efekcie końcowym
: 2012-09-24, 21:18
autor: whucrew
Zgadzam sie z chłopakami. m54 i efekt lepszy. Jak sie bawić w v8 to tylko 4,4 jest "sensowne"
: 2012-09-24, 21:27
autor: Mystic888
Chyba nie rozumiecie roznicy miedzy V8 a R6... M60 do e46 to dosc spora rzezba. jak zreszta w kazdej 3er. Wloz M54 i bedziesz zadowolony. Nie ma sensu kombinowac. A napewno nie dla 3.0.
: 2012-09-25, 00:07
autor: Tomek
Dokładnie tak jak koledzy piszą
Ps. A jak poczekasz to pod koniec roku będę miał na sprzedaż taki komplecik na swapa dla Ciebie
Razem z hamulcami itd...
: 2012-09-25, 07:32
autor: whucrew
Mystic888 pisze:Chyba nie rozumiecie roznicy miedzy V8 a R6... M60 do e46 to dosc spora rzezba. jak zreszta w kazdej 3er. Wloz M54 i bedziesz zadowolony. Nie ma sensu kombinowac. A napewno nie dla 3.0.
Rozumiemy różnice miedzy v8 a r6