[E36] Problem z bmw e36 m50b20
: 2012-10-15, 15:49
Witam, chciałem Was prosić o radę, związku z moją becią ^^.
Po zakupie bmw e 36, z Sosnowca mój plan jaki sobie ustaliłem jest prosty. Moim celem jest zrobienie z mojej buni cacka, czyli chciałbym, aby autko nie zawiodło mnie na trasie ^^.
Powiem szczerze że zakochałem się w tym samochodzie, po usłyszaniu pierwszych odgłosów silnika, postanowiłem że to te autko.
Nie mniej jednak, skoro kupiłem musiałem być przygotowanym na koszta, aby doprowadzić ją do ładu i składu.
Moim pierwszym celem była wymiana olejów i filltrów.
Problem polega na tym, że puki nie wymieniałem nic autko nie grzało się. Utrzymywał na 90* i to było całkiem fajne. Po wymianie płynów, autko bardzo szybko się zagrzewa i po jeździe nie koniecznie w korku autko się grzeje i dąży do czerwonego punktu.
Gdzieś czytałem, że płynu chłodnicowego powinno być około 6 l, natomiast ja wlałem 4, odpowietrzyłem układ i więcej już się nie da.
Problem pokazał się również przy wentylatorach. Okazuje się, że dmucha on zimnym powietrzem, a jeśli przestawie mu na ciepłe, to tak jakby nie reagował.
I tak muszę wymienić wisko, także tutaj wiem, że autko w korku może się grzać, ale nie myślałem, że gdy będę jechał mogą wyskoczyć takie problemy..
Po zakupie bmw e 36, z Sosnowca mój plan jaki sobie ustaliłem jest prosty. Moim celem jest zrobienie z mojej buni cacka, czyli chciałbym, aby autko nie zawiodło mnie na trasie ^^.
Powiem szczerze że zakochałem się w tym samochodzie, po usłyszaniu pierwszych odgłosów silnika, postanowiłem że to te autko.
Nie mniej jednak, skoro kupiłem musiałem być przygotowanym na koszta, aby doprowadzić ją do ładu i składu.
Moim pierwszym celem była wymiana olejów i filltrów.
Problem polega na tym, że puki nie wymieniałem nic autko nie grzało się. Utrzymywał na 90* i to było całkiem fajne. Po wymianie płynów, autko bardzo szybko się zagrzewa i po jeździe nie koniecznie w korku autko się grzeje i dąży do czerwonego punktu.
Gdzieś czytałem, że płynu chłodnicowego powinno być około 6 l, natomiast ja wlałem 4, odpowietrzyłem układ i więcej już się nie da.
Problem pokazał się również przy wentylatorach. Okazuje się, że dmucha on zimnym powietrzem, a jeśli przestawie mu na ciepłe, to tak jakby nie reagował.
I tak muszę wymienić wisko, także tutaj wiem, że autko w korku może się grzać, ale nie myślałem, że gdy będę jechał mogą wyskoczyć takie problemy..